  • Data: 2014-12-07 18:45:59
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-06 o 03:19, Pszemol pisze:
    > Podobna logika obowiązuje w kwestii kupowania samochodów:
    > lepiej kupić 2-3 letnią hondę czy toyotę niż nowego hyundaja/kia
    > za tą samą cenę nawet jak hyundai w "tabelce" będzie miał coś
    > więcej od tejże hondy czy toyoty (dodaną duperelę właśnie po co
    > aby w tabelce ładniej wyglądało: coś jak "iPhone nie ma FM radio").

    Przypominasz mi kolegę co pod niebiosa wychwalał jakość volkswagena
    chociaż skoda i seat na tych samych podzespołach robiona :-)

    PS. Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez szpachlowania
    i innych wad.
    Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski.
    Znowu nie będziesz zrozumiany przez ten durny naród ;-)

    PS.2. Czekałem na zejście w tematykę motoryzacyjną :-)
    Zachwalasz ludziom Mercedesa podczas gdy odbiorcy potrzebują rzeczonej
    Skody. Zapewne jesteś świadomy jaki poziom jakości reprezentuje obecnie
    mercedes. Taki jak wszystkie inne dupowozy :-)