  • Data: 2014-12-08 19:49:00
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Dec 2014 05:29:59 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "z" <...@...pl> wrote in message

    > Jak się to ma do słów w których zapewniałeś że nie ma dobrych
    > aut 2 letnich na rynku aut używanych? Przypominam cytat:
    > "Nikt normalny nie sprzedaje 2-3 letniego samochodu bez szpachlowania
    > i innych wad. Dalej brniesz w analogie nie przystające do Polski."

    Bo to prawda. Te samochody na aukcje wystawia firma leasingowa, a nie
    prywatny właściciel. To skutek porąbanego systemu podatkowego w Polsce. Aut
    2-3 letnich od prywatnych sprzedawców, którzy kupili nowe w salonie, a
    teraz sprzedają 3-latka za 30-40% ceny nowego znajdziesz w całej Polsce
    kilka sztuk. Cała reszta to Audi/VW/Opel/Skoda z przebiegiem 120 tys. po
    dziadku z Niemiec, albo takie właśnie cudaki po przedstawicielach
    handlowych. Sam takim jeżdżę, bo przynajmniej znam jego historię i nie
    upierałem się, że musi być bezwypadkowy i z małym przebiegiem. Jest
    porysowany, szpachlowany, ale jeździ.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek