  • Data: 2014-12-07 19:20:31
    Temat: Re: Tanie smartfony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 18:45:59 +0100, z napisał(a):

    > Przypominasz mi kolegę co pod niebiosa wychwalał jakość volkswagena
    > chociaż skoda i seat na tych samych podzespołach robiona :-)

    A to nie zawsze tak. Niby jeden koncern i te same podzespoly, ale np
    golfa ma klape silnika na sprezynach gazowych, otwiera sie lekko i
    szybko, a skoda wymaga podpierania recznego i szukania gdzie sie tam
    "patyk" wsuwa.
    Po 10 latach sytuacja sie odwraca, w golfie klapa opada i trzeba bulic
    za silowniki, a "patyk nadal dziala :-)

    Podzespoly moga byc od roznych dostawcow, standardy wykonczenia rozne
    ... ale co my tu o Skodzie i VW, jesli BMW czy Mercedes potrafi
    montowac inne elementy w zaleznosci od kraju przeznaczenia..

    http://aukcje.efl.pl/ListaAukcji.htm#/_1_1_3__4_0_0

    > PS.2. Czekałem na zejście w tematykę motoryzacyjną :-)
    > Zachwalasz ludziom Mercedesa podczas gdy odbiorcy potrzebują rzeczonej
    > Skody. Zapewne jesteś świadomy jaki poziom jakości reprezentuje obecnie
    > mercedes. Taki jak wszystkie inne dupowozy :-)

    No, akurat wielu sie z tym zgadza i mowi lepszy stary mercedes niz
    nowy fiat.
    Skody bym nie mieszal, skoda ma dobre opinie i wysokie ceny :-)

    J.