  • 21. Data: 2011-03-25 15:27:01
    Temat: Re: Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 25 Mar 2011 14:34:50 +0100, ! ÓCZONY ! W ! KÓPIE ! wrote:

    > to może i ja dorzucę coś od siebie - e36 niezawodne nie gnijące
    > ekonomiczne nie do zajebania

    BMW odpada właśnie z tego powodu, o którym pisałeś. Szansa na wtopę na w
    tej marce jest stosunkowo największa. Ja się na tym średnio znam, tym
    gorzej dla mnie niestety. Nie chciałbym takiego samochodu po przejściach.

    Tomek

  • 22. Data: 2011-03-25 15:34:35
    Od: ".sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    > Szukam samochodu do firmy. Potrzebuję koniecznie kombicę niestety nie mam
    > specjalnie dużego budżetu. Zakładam zakup za 5000pln plus włożenie w
    > niego po zakupie do maks 2000pln.

    Pytanie pojawia się co jakiś czas. zobacz archiwalne odpowiedzi
    Wniosek się powtarza. Za takie pieniądze loteria. Typ auta nieistotny.
    Istotny egzemplarz kilkunastolatka.

  • 23. Data: 2011-03-25 16:43:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Jesli dla dwoch pasazerow plus ładunek to Octavia I, silniki te co w
    > Pasku, ale jak czterech chłopa to za mało ona ma miejsca z tylu.

    za 5-7 tys zł?

    Kup mi taką Octavie

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 24. Data: 2011-03-25 16:51:39
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Peugeot 405 kombi D albo TD.
    Byleby nie uderzony/mocno uderzony. Blacha ocynkowana (wiec jezeli
    dany egzemplarz rdzewieje to pewnie mial spora stluczke).
    Silnik prosty, pojedzie na wszystkim co do niego wlejesz. Spalanie w
    trasie 5l. Czesci raczej tanie. Klopotliwa tylna belka, ale
    regeneracja rok temu kosztowala jakies 650 zl. Bywaly nawet wersje z
    klimatyzacja ;)
    pozdr
    Piotr

  • 25. Data: 2011-03-25 16:54:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-25 14:34, "! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !" pisze:

    > jak fotel wytarty od
    > kierowcy to wiadomo ze auto ma przebieg około 1 000 000 km

    Bzdura.
    Znajomy ma E34 TDSa z ponad milionem km na liczniku i juz 3 czy 4 razy
    tapicerke naprawial (naprawial w sensie dal do obszycia, nowym
    oryginalnym materialem).
    Moj TDS ma ponad 300kkm i jeszcze 100kkm temu tapicerka zaczynala sie
    dopiero delikatnie przecierac, teraz juz jest wielka dziura.
    Ogolnie BMW z tamtych lat mialo wyjatkowo slabe tapicerki.

    --
    Karolek

  • 26. Data: 2011-03-25 16:55:10
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-25 13:11, Tomasz Stiller pisze:
    > Witam wszystkich serdecznie.
    >
    > Szukam samochodu do firmy. Potrzebuję koniecznie kombicę niestety nie mam
    > specjalnie dużego budżetu. Zakładam zakup za 5000pln plus włożenie w
    > niego po zakupie do maks 2000pln.
    >
    > Samochód będzie do pracy, więc średnio mnie interesuje wygląd, nie mam
    > żądnych uprzedzeń do konkretnych marek. Samochód ma być trwały w
    > utrzymaniu i w miarę solidny. Gdyby części były równie takie to super :)
    >
    > Co możecie polecić?

    Laguna I.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2011-03-25 18:04:12
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Tomasz Stiller pisze:
> [...]
    > niego po zakupie do maks 2000pln.
    > Xsara1break, albo odpowiednik z fabryki peugeota. Silnik HDI jest bardzo
    oszczędny, wmiare trwały, jeśli był serwisowany w warsztacie a nie w
    stodole. nie szczególnie rdzewieje, nie bardzo sie psuje. Powinieneś
    się załapać na.. strzelam 2000rok?

    ToMasz

  • 28. Data: 2011-03-25 19:52:33
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Z daleka omijaj dresiarskie padła oblepione naklejkami brewkami i
    > diudkami, szukaj w miarę z oryginalnymi częściami, jak fotel wytarty od
    > kierowcy to wiadomo ze auto ma przebieg około 1 000 000 km

    hmm...

    ja znam co najmniej dwie sztuki gdzie przy ok 230kkm szmata na
    siedzeniach byla poprzecierana. Musze powiedziec ze ta szmata bardzo
    slaba jest - szczegolnie jak porownam to z fiatem ktorego mialem gdzie
    przy 350kkm siedzenia byly w doskonalym stanie - szczegolnie po
    wypraniu ;)

  • 29. Data: 2011-03-25 22:58:33
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Może Corolla E11 kombi?

    Niezawodna, silnik 1.4 z gazem daje rade pali z 10-11lpg po mieście,
    seryjnych problemów w zasadzie nie ma.

    Minus: jak na kombi to mała.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 30. Data: 2011-03-25 23:02:22
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    > koniecznie musi być Diesel, może być PB + LPG.
    >
    > W motoryzacji jestem zielony, pomóżcie Panowie. Z góry dziękuję za pomoc.

    Fiat Palio Weekend. Fiat Marea Weekend.

    PZDr
    Adam