  • 31. Data: 2011-03-25 23:53:49
    Temat: Re: Tanie kombi to 5000-7000pln - co kupić?
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 25-03-2011 13:11, Tomasz Stiller pisze:

    > W motoryzacji jestem zielony, pomóżcie Panowie. Z góry dziękuję za pomoc.
    Dla mnie kryterium powinno być jedno - ocynk.
    Do tego oczywiście przegląd u jakiegoś zaufanego mechanika, jak dobre to
    brać, niezależnie od marki.

    M.

  • 32. Data: 2011-03-26 10:13:55
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    http://otomoto.pl/citroen-xantia-sekwencia-C18055872
    .html

    to nieszablonowo

  • 33. Data: 2011-03-26 10:21:32
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-26 10:13, pm pisze:
    > http://otomoto.pl/citroen-xantia-sekwencia-C18055872
    .html

    > to nieszablonowo

    Jakbym to ja kupował to powiedziałbym, że za sekwencię odpada ;P

    Pozdrawiam !

  • 34. Data: 2011-03-26 11:01:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-03-25 13:36, Tomasz Stiller pisze:
    > Blacharka to znany problem w Astrach, a jak z mechaniką? Czy te samochody
    > są w miarę trwałe?
    Co z tego, że będziesz miał sprawny silnik, skoro np. nie będziesz miał
    podłogi, progów, podłużnic i całej tej zupełnie niepotrzebnej masy
    żelastwa? "Problem blacharki" to nie jest tylko sprawa pojawiającej się
    gdzieniegdzie kropki rdzy.
    Maciek

  • 35. Data: 2011-03-26 17:41:59
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    > Jakbym to ja kupował to powiedziałbym, że za sekwencię odpada ;P

    ale nie chodziło o konkretnie to ogłoszenie
    tylko zwrócenie uwagi na model (nie mam nic wspólnego z tą aukcją)
    jako wielokrotny posiadacz xantii polecam
    ceny śmiechowe a auto zacne.

  • 36. Data: 2011-03-26 18:11:14
    Od: "! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !" <u...@...dupie>

    Użytkownik Tomasz Stiller napisał:

    > BMW odpada właśnie z tego powodu, o którym pisałeś. Szansa na wtopę na w
    > tej marce jest stosunkowo największa. Ja się na tym średnio znam, tym
    > gorzej dla mnie niestety. Nie chciałbym takiego samochodu po przejściach.
    >
    > Tomek

    Szansa na wtopę w tym modelu jest taka sama jak szansa na wtopę w innnym
    P(A)=P(B) z tym że po e36 od razu widać czy była bita np:
    niekompletne kierownice strumienia powierza chłodzące tarcze hamulcowe
    + badanie czujnikiem grubości lakieru, albo klekotanie popychaczy
    hydraulicznych. Po e36 od razu widać co się z nim działo. Ale oczywiście
    wybór należy do Ciebie.

  • 37. Data: 2011-03-26 18:14:55
    Od: "! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !" <u...@...dupie>

    Użytkownik Karolek napisał:
    > Moj TDS ma ponad 300kkm i jeszcze 100kkm temu tapicerka zaczynala sie
    > dopiero delikatnie przecierac, teraz juz jest wielka dziura.

    Zgodzisz się za pewne ze mną że wytarty fotel kierowcy, wytarta
    kierownica i nakładki na pedałach wytarte do gołej blachy i przebieg 160
    000 to zły znak?

  • 38. Data: 2011-03-26 19:48:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-26 18:14, "! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !" pisze:

    > Zgodzisz się za pewne ze mną że wytarty fotel kierowcy, wytarta
    > kierownica i nakładki na pedałach wytarte do gołej blachy i przebieg 160
    > 000 to zły znak?

    Przy 160kkm to tak, ale nie znaczy to, ze ma milion na liczniku, a wiem
    to z doswiadczenia, a nie z legend.
    Po prostu beemki z tamtych lat juz po 250-300kkm maja zniszczone
    tapicerki, fotela kierowcy i to jest normalne, niestety.

    --
    Karolek

  • 39. Data: 2011-03-26 20:22:13
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-26 17:41, pm pisze:

    > ale nie chodziło o konkretnie to ogłoszenie
    > tylko zwrócenie uwagi na model (nie mam nic wspólnego z tą aukcją)
    > jako wielokrotny posiadacz xantii polecam
    > ceny śmiechowe a auto zacne.

    Kolega ma do upchnięcia Xsarę, niestety hatchback, 2000 rok, 1,8 16V
    115KM z rzeczywistym przebiegiem około 80kkm :)

    Niestety, ale Kolega poszukuje kombi :)

    Pozdrawiam !

  • 40. Data: 2011-03-29 23:08:13
    Od: "! ÓCZONY ! W ! KÓPIE !" <u...@...dupie>

> [...]
    > Po prostu beemki z tamtych lat juz po 250-300kkm maja zniszczone
    > tapicerki, fotela kierowcy i to jest normalne, niestety.

    Wiesz, to zależy - jeśli samochód jeździł na bardzo krótkich odcinkach i
    kierowca często wsiadał i wysiadał to na pewno szybciej się wytrze to
    siedzenie na boku, jeśli auto dużo przejeździło w trasach to na pewno
    szansa na przetarcie będzie niższa. Z moich osobistych obserwacji które
    przeprowadziłem gdy dokonywałem zakupu swojej fury, zauważyłem że te
    tapicerki (mam na myśli fotel kierowcy) to kawał dobrej roboty, wykonane
    są z dobrej jakości materiałów. Przetarcia fotela kierowcy
    zaobserwowałem tylko u egzemplarzy w stanie "agonalnmym" , dodam jeszcze
    że oglądałem gdzieś około 70 beemek e34, e36, e32, e38 roczniki 1988 -
    1998 w cenach od 2500pln do 12 000pln.

    Podsumowując zniszczona tapicerka - duży na krótkich odcinkach.