  • 11. Data: 2009-05-25 16:27:01
    Temat: Re: Tanie (bardzo tanie) blyskadelko do cyfry...
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Vituniu" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:gvdrj8$ihf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Polecilby ktos z szanownych lampe do cyfrowki,
    > spelniajace nastepujace warunki:
    > - (bardzo) tania
    > - bezpieczna dla cyfrowki (zadnych 200V na stopce)
    > - latwo osiagalna (moze byc na rynku wtornym)
    > - moze miec LP 20 (albo i mniej)
    > - moze blyskac tylko na wprost
    > - moze byc wylacznie manualna
    > Ot, taki zamiennik lampy wbudowanej.
    --------------------
    Sprawdź: http://www.botzilla.com/photo/strobeVolts.html
    i coś sobie wybierz.

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Fotografii: www.stopa.cso.pl

  • 12. Data: 2009-05-26 00:17:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 May 2009, ggx wrote:

    > Tumax

    Akurat w tym zakresie widziałem czyjeś narzekania - na
    nierównomierność :)
    W przypadku błysku odbitego jest to bez znaczenia, przy
    "na wprost" stanowi problem.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2009-05-26 05:47:45
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    Metz 20 c-2

  • 14. Data: 2009-05-26 05:53:30
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    tańsza i prostrza :
    metz 20 bc-6

  • 15. Data: 2009-05-26 06:00:04
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > A może lampę z 200V na stopce i zabezpieczenie zlutowane
    > z części za 10zł? Zależnie od szczęścia, może być szybciej
    > niż czekanie na lampę za 30pln nie smażącą.

    Pewnie tym sie skonczy... Coz... Zawsze chcialem nauczyc sie lutowac... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 16. Data: 2009-05-26 06:06:26
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Widziałem zdaje się na giełdzie w Stodole coś takiego za 10PLN, nowe.

    Ten tego... do DC mam jakies 300km... troche mi sie nie chce... ;)

    > No nie do końca, bo manualna, bez automatyki typu e-TTL czy innej.

    Automatyka mi kompletnie zbedna.... Po prostu potrzebuje tysiaca
    czy dowch wzglednie powtarzalnych blyskow.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 17. Data: 2009-05-27 07:11:07
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Vituniu napisał(a):

    > Ten tego... do DC mam jakies 300km... troche mi sie nie chce... ;)

    No ja tam nie namawiam :-)
    Też bym tyle nie jechał.

    --
    Mirek