  • Data: 2012-02-13 17:33:45
    Temat: Re: Tanie akumulatory do notebooków
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > najtansze zazwyczaj maja 90 dni gwarancji i praktycznie nie dzialaja
    > juz po uplywie pol roku, zaden interes skoro firmowa jest 4 razy drozsza
    > i 2 lata podziala
    >
    > ta niby ma 3 lata gwarancji, jezeli bedzie dzialac to ok, ale jezeli nie?
    > odeslesz ja do chin ponoszac koszty polowy jej wartosci i bedziesz czekal
    > 2-3 miesiace na wymiane badz naprawe?

    kupiłem najtańszą i nie żałuje. Czy tak jest zawsze - niewiem. narazie
    biorąc pod uwagę liczne baterie do laptopów i komórek, mogę smiało
    stwierdzić że te z chin są marne, ale nadają się, te z allegro (mimo że
    urodziły się w chinach) są jeszcze bardziej marne i nie nadają się do
    niczego. bateria do komórki z allegro ma 1/3 pojemności oryginału, ta z
    chin, tak na oko przynajmniej 3/4, może nawet więcej. Bateria w lapku
    też nie powala, ale pół godziny można coś robić, a nic nie robić prawie
    2 godziny. oryginał po 3 latach pozwalał na 15 sekund pracy....
    Zobaczymy czy i jak długo ta bateria podziała.
    ToMasz
    PS 50% wartości laptopa za baterie nie zapłace. nie i koniec. dołożę tą
    kwotę do nowego lapka a starego sprzedam