  • Data: 2012-02-13 00:52:43
    Temat: Re: Tanie akumulatory do notebooków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "m4rkiz" jh8nkn$otc$...@d...me

    > allegro, ebay - taniej i gorzej niz chinskie nie znajdziesz

    Mam chińskie NiMH -- nie są złe.

    > samych ogniw musisz poszukac w zaleznosci od tego co masz
    > w baterii - ta sama pojemnosc itd. itp. - inaczej zabawy
    > z elektronika baterii masz prawie pewne jezeli bedziesz
    > chcial zeby dzialala normalnie

    Na ogniwach brak jakichkolwiek napisów.
    Sześć czerwonych, walcowatych. Nigdzie
    nie widzę jakichkolwiek napisaów.

    > z kiepskimi nie warto sie bawic, dobre, japonskie moga
    > za to wyjsc drozej niz markowa bateria, zwroc uwage na
    > to zeby posiadaly juz przymocowane blaszki\druty
    > do lutowania

    Za kilka dych można kupić cały akumulator do helikoptera.
    A to znaczy, że te akumulatory nie są drogie. Drogie są
    dopiero z napisem ,,do notebooka''. ;)

    > woltomierzem - po naladowaniu do pelna i wykorzystaniu w
    > 50% sprawdz kazde ogniwo i bedziesz wiedzial co sie dzieje
    > niektore moga miec napiecie znacznie nizsze niz inne, lub
    > w skrajnych przypadkach odwrocona polaryzacje

    Zaraz (może za dwa) sprawdzę.

    > zdecydowanie nie, nawet jezeli znajdziesz identyczne, w co
    > watpie to pewnie bedziesz musial bardzo predko powtarzac
    > naprawe skoro juz niektore sie sypia

    Aha... Więc może nie warto sprawdzać stanu poszczególnych ogniw, ale sprawdzę. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'