    From: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Tania lustrzanka do zewnętrznej lampy + AE bracketing?
    Date: Sun, 17 Jan 2010 17:56:38 +0100

    > Dwie sprawy.
    > Tak jak piszesz to wlasnie eneloop lub podobne aku w tej nowej tech NiMH a
    > druga sprawa to zmiana firmware na 1.01. Moze to moje subiektywne odczucie
    > ale od zmiany duzo rzadziej widuje pomaranczowy wskaznik aku kiedy
    > popadnie, jest dlugo zielony, a jak juz jest pomaranczowy to nie wraca po
    > chwili do zielonego (wlaczenie LV i wylaczenie pomagalo). Powiem tak 2 h
    > na obecnym mrozie z eneloopami i nie padl, pod koniec wskazywal polowe,
    > zdjecia robione do woli. Test na optycznych jest bardzo slaby, a pierdoly
> [...]

    Dziękuję za opinie na temat zasilania i testu na optyczne.pl - ja się
    właśnie przestraszyłem, mimo że test wydał mi się wyjątkowo niewiarygodny,
    zwłaszcza po zapoznaniu się z bardzo pochlebną recenzją na dpreview.

    Co do wykonania, to zgadzam się - też macałem w MM i "fajny plastik" (czyli
    w moim rozumieniu taki z "plamkami", a nie gładki jak pilot od TV) oprócz
    Olympusa ma jeszcze tylko Nikon, który niestety z każdą generacją (D40,
    D40x, D60, D3000) jest coraz mniej "fajny".

    Przed podjęciem decyzji o wyborze K-X'a mam do Was jeszcze jedno pytanie:
    jak jest z dostępnością (i cenami) amatorskich obiektywów nieco lepszych od
    kita? Najlepiej w odniesieniu do "popularnych" marek jak Canon czy Nikon. Na
    razie nie mam totalnie rozeznania w temacie optyki, więc przeglądanie
    Allegro/sklepów niewiele mi mówi, jednak wolałbym kupić aparat w miarę
    rozwojowy...

    Pozdrawiam!