  • Data: 2010-01-17 00:04:58
    Temat: Re: Tania lustrzanka do zewnętrznej lampy + AE bracketing?
    Od: "Norbert" <x...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

    > W praktyce kupujesz eneloopy i śmigasz. Optycznych olewasz, bo kłamią.
    > żona ma k-xa, kupiłem jej do niego komplet eneloopów i recyko - na jednych
    > i drugich śmiga bez problemów.

    Dwie sprawy.
    Tak jak piszesz to wlasnie eneloop lub podobne aku w tej nowej tech NiMH a
    druga sprawa to zmiana firmware na 1.01. Moze to moje subiektywne odczucie
    ale od zmiany duzo rzadziej widuje pomaranczowy wskaznik aku kiedy popadnie,
    jest dlugo zielony, a jak juz jest pomaranczowy to nie wraca po chwili do
    zielonego (wlaczenie LV i wylaczenie pomagalo). Powiem tak 2 h na obecnym
    mrozie z eneloopami i nie padl, pod koniec wskazywal polowe, zdjecia robione
    do woli. Test na optycznych jest bardzo slaby, a pierdoly nad ktorymi sie
    rozwodza w innych aparatach sa ok , tutaj zle, w innych to zle, tutaj
    dobrze, w sumie byle cos napisac, a samo czepianie sie wykonania K-x, hmm
    niech pojda i zlapia w reke jakies tanie Sony i Nikona, co gorsze canona,
    tylko Olympus ma taki fajny plastik jak Pentax z tego co obmacalem w MM, co
    dziwne nie wspomnieli ze to jedna z najmniejszych lustrzanek APS-C. Cale
    szczescie ze nie bylo tego testu przed zakupem bo bym sie przestraszyl.