  • Data: 2012-01-30 14:12:39
    Temat: Re: Tania karta graficzna z DX11 i pasywnym chłodzeniem
    Od: GRAG <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-30 13:37, Piotrek pisze:
    > gry to powiedzmy średnio 1-2h w tygodniu. A która bardziej lepsza GT 430 czy
    > może HD5570? Widziałem też pasywne AMD Radeon&#8482; HD 6570? Może to byłoby
    ciekawe?

    > Z doświadczenia wiem że lepiej dopłacić do pasywnej niż za 2 lata bawić się
    > jak wyciszyć skrzeczący wentylator :)

    Właśnie przerabiam ten temat w praktyce: mam Gt430 pasywne (Gainward), w
    windows temperatury są OK 50-60C ale jak włącze grę lub test FurMark
    karta się gotuje (110C) mimo dwóch wentylatorów w obudowie

    Kupiłem okazyjnie arctic_accelero i po założeniu rewelacja, w stresie
    około 75C ale ten radiator to bydle ogromne i musi być miejsce w
    obudowie:http://allegro.pl/i2081288415.html

    Jak nie grasz to zdecydowanie HD5450, podobno ASUS GT430 DIRECTCU jest
    najchłodniejszą z kart pasywnych fabrycznych z szyną 128bit

    Chociaż teraz chyba zdecyduje się na karte z aktywnym dużym
    wolnobrotowym chłodzeniem typu HD6570