  • 21. Data: 2010-02-16 11:55:48
    Temat: Re: Tania drukarka atramentowa ze skanerem z podajnikiem
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-02-12 18:59, Animka pisze:

    > Ile zapłaciłeś za tę drukarkę?

    290zł
    Śmieszne pieniądze na taki dobry skaner z podajnikiem. Skanowanie
    wsadowe bezpośrednio na pendrajwa bez użycia komputera!!
    Drukowanie, jak mówiłem tylko okazyjne(w firmie są laserówki i ploter)

    ________MAT_______

  • 22. Data: 2010-02-16 13:07:55
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-16 12:49, Lagod pisze:

    > No wydrukowało ~80 stron, ale tam jest tylko parę zielonych napisów i
    > alarmuje o zakupie nowych, ale coś tam jeszcze drukuje.

    Gdzieś czytałam, że nie należy się przejmować tymi komunikatami, tylko
    drukować dalej, bo tuszu jeszcze jest sporo.
    Swoją drogą denerwujące są takie alarmy.

    --
    animka

  • 23. Data: 2010-02-16 13:10:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-16 12:55, Lagod pisze:

> [...]
    > wsadowe bezpośrednio na pendrajwa bez użycia komputera!!
    > Drukowanie, jak mówiłem tylko okazyjne(w firmie są laserówki i ploter)

    W sumie chyba jesteś zadowolony z tej drukarki?
    Dowiedziałeś się coś o jakichś tańszych zamiennikach, tuszach do tej
    drukarki, czy gdzieś jakieś tanie można kupić?

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-02-16 15:21:26
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-02-16 14:10, Animka pisze:

    > W sumie chyba jesteś zadowolony z tej drukarki?
    > Dowiedziałeś się coś o jakichś tańszych zamiennikach, tuszach do tej
    > drukarki, czy gdzieś jakieś tanie można kupić?

    Jeszcze raz napisze: zadowolony jestem ze skanera który jest w tym
    urządzeniu. Wziąłem ją bo była w sklepie.
    Jeśli brother oferuje taką samą funkcjonalność, to na pewno nie brał bym
    lexmarka z powodu niepoważnych wielkości atramentów-zabawka.
    24ml na trzy kolory-śmieszne (nominalnie 150 stron)
    koszt zamienników to tyle co widać na allegro 60-70-80 zł
    oryginały ~100

    ________MAT_______

  • 25. Data: 2010-02-16 18:03:46
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-16 16:21, Lagod pisze:

> [...]
    > 24ml na trzy kolory-śmieszne (nominalnie 150 stron)
    > koszt zamienników to tyle co widać na allegro 60-70-80 zł

    Dzięki. W takim razie nie kupię już Lexmarka.

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-02-16 18:26:21
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lexmarka z powodu niepoważnych wielkości atramentów-zabawka.
    > 24ml na trzy kolory-śmieszne (nominalnie 150 stron)

    Lexmark już chyba z rok nie robi drukarek z trzykolorowymi nabojami.

  • 27. Data: 2010-02-17 09:39:17
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Lexmark już chyba z rok nie robi drukarek z trzykolorowymi nabojami.

    Ale je sprzedaje.