    Subject: Re: Tani wzmacniacz (miniwieża) do Chromecasta Audio?
    <nd5ueu$9t6$1@node1.news.atman.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>
    Date: Sat, 26 Mar 2016 20:32:07 +0100

    W dniu 2016-03-26 o 13:14, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > O, elementarne błędy? A to ciekawe. OK, właśnie straciłeś w moich oczach
    > bardzo dużo.

    Strasznie mnie to zmartwiło!
    Pozostawienie wejścia opampa bez polaryzacji jest elementarnym błędem. I
    nie jest to, jak piszesz, czeski błąd. Poczytaj sobie, co to jest czeski
    błąd.

    > Dokładnie - czepiasz się. Atlantis dzieckiem nie jest i zanim coś zrobi
    > dopyta. Zresztą w tym wątku to widać.
    > Dla ułatwienia dodam również, że można jeszcze parę innych rozwiązań
    > zrobić, ale jakoś nie postarałeś się o nich ani słówka wspomnieć - więc
    > jakby to powiedzieć... No sam rozumiesz co mogę myśleć.

    Ale jedno musisz przyznać, nie udzielałem "rad", które z dużym
    prawdopodobieństwem doprowadziłyby do uszkodzenia sprzętu. A w kwestii
    Twojej wiedzy elektronicznej, "jakby to powiedzieć... No sam rozumiesz
    co mogę myśleć".

    Nie widzę sensu kontynuacji tej dyskusji, z mojej strony EOT.

    Wesołych Świąt,

    P.P.