  • Data: 2016-03-26 22:45:48
    Temat: Re: Tani wzmacniacz (miniwieża) do Chromecasta Audio?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-26 o 21:05, Bo(o)t manager pisze:
    > On Sat, 26 Mar 2016 09:58:10 +0100, Dariusz Dorochowicz napisał/a:
    >
    > [ciach]

    > Po co wywalać cokolwiek, łączysz wyjście z wejściem odwracającym
    > kawałkiem drutu i już. No może wylutować c772 c752.

    Akurat podwójne i poczwórne opampy "mają wsparcie" do takiej operacji i
    wejścia (-) są obok wyjść - zewrzeć można kroplą cyny. Tyle, że oprócz
    rozłączenia gałęzi z C752/C772 trzeba upewnić się, że ten opamp może
    pracować ze wzmocnieniem jednostkowym - może być niestabilny. Akurat
    skoro już o tym mowa, to sprawdziłem - w karcie katalogowej podają SR
    dla wzmocnienia jednostkowego, więc z tego punktu widzenia jest OK.
    Tyle, że jako typowe aplikacje podane są wzmacniacza korekcyjne i nic
    więcej... No i zanim w ogóle cokolwiek, to warto sprawdzić czy tam w
    ogóle jest taki układ, czy nie jakiś "odpowiednik", tym bardziej, że
    podobno szumi.

    Pozdrawiam

    DD