  • Data: 2016-03-26 23:08:39
    Temat: Re: Tani wzmacniacz (miniwieża) do Chromecasta Audio?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-26 o 20:32, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Strasznie mnie to zmartwiło!
    > Pozostawienie wejścia opampa bez polaryzacji jest elementarnym błędem. I
    > nie jest to, jak piszesz, czeski błąd. Poczytaj sobie, co to jest czeski
    > błąd.

    Widzisz kiciuś, tylko tracisz, chociaż teraz to już chyba więcej nie
    dasz rady.

    > Ale jedno musisz przyznać, nie udzielałem "rad", które z dużym
    > prawdopodobieństwem doprowadziłyby do uszkodzenia sprzętu. A w kwestii
    > Twojej wiedzy elektronicznej, "jakby to powiedzieć... No sam rozumiesz
    > co mogę myśleć".

    Tak, jedyne, do czego się ograniczyłeś, to wyszukanie prostego do
    weryfikacji błędu w oznaczeniu i zasugerowanie, że Atlantis to ktoś kto
    ma o elektronice małe pojęcie i zrobi wszystko bez zastanowienia.

    Widzisz, zawsze powtarzam różnym ludziom, że wszystko można powiedzieć
    na wiele różnych sposobów. Ty wybrałeś taki, który miał mnie ustawić w
    jak najgorszym świetle i na dodatek potwierdzasz to z każdą wypowiedzią.
    Na temat mojej wiedzy o elektronice to już w ogóle nie masz co się
    wypowiadać bo do tego trzeba mieś jakieś podstawy, i szczerze mówiąc
    mało mnie interesuje co o tym myślisz. Skoro potrzebujesz się
    podbudować, to niech Ci będzie żem palant i o elektronice nic nie wiem i
    tak się tylko wymądrzam.
    Ja za to widzę jakim jesteś człowiekiem i teraz rozumiem parę osób,
    które nie traktują Ciebie poważnie pomimo Twojej wiedzy i z przykrością
    dołączam się do nich.

    > Nie widzę sensu kontynuacji tej dyskusji, z mojej strony EOT.

    Z mojej również. Jest to również moja ostatnia odpowiedź do Ciebie nie
    tylko w tym wątku - tak na wszelki wypadek piszę, chociaż zapewne to
    Ciebie nie interesuje.

    > Wesołych Świąt,

    I wzajemnie

    Pozdrawiam