  • 1. Data: 2011-05-07 19:12:12
    Temat: Tani telefon z 3G i wifi
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Jeśli używacie jakiś niedrogi telefon z 3G i wifi na pokładzie
    bez jakichś wodotrysków to podzielcie się co to takiego....
    Potrzebuję kupić "drugi" telefon za niewielkie pieniądze :-)

  • 2. Data: 2011-05-07 20:47:28
    Temat: Re: Tani telefon z 3G i wifi
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:iq3jvs.ahc.0@poczta.onet.pl napisał(a):
    > Jeśli używacie jakiś niedrogi telefon z 3G i wifi na pokładzie
    > bez jakichś wodotrysków to podzielcie się co to takiego....
    > Potrzebuję kupić "drugi" telefon za niewielkie pieniądze :-)

    Tak z ciekawości kiedy masz ten zagraniczny wyjazd którym "żyje" całą grupa
    od tygodni?

    Ja mam Samsunga i600, ma on 5 może 6 lat i dziś taki kosztuje bardzo
    niewiele. Z racji tego że to staroć to wodotrysków w nim na dzisiejsze
    standardy nie ma chyba żadnych.

    Pozdr

  • 3. Data: 2011-05-07 22:03:09
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Przembo pisze:
> [...]
    g3+wifi - mocno wykorzystywany do transferu? jednak nie wspominasz o
    celu tego transferu, nie ma wymagań co do uruchamianych programów.
    czyzby modem?
> [...]
    >
    > Ja mam Samsunga i600, ma on 5 może 6 lat i dziś taki kosztuje bardzo
    > niewiele. Z racji tego że to staroć to wodotrysków w nim na dzisiejsze
    i tylko w sród staroci szukaj, bo żaden z nowych telefonów z wifi i 3g
    nie kosztuje mniej niz 300stówki.

    ToMasz

  • 4. Data: 2011-05-08 03:33:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

    > Tak z ciekawości kiedy masz ten zagraniczny wyjazd którym
    > "żyje" całą grupa od tygodni?

    A żyje?
    Bo ja mam wrażenie, że raczej mało się angażujecie, eksperci...

    > Ja mam Samsunga i600, ma on 5 może 6 lat i dziś taki kosztuje bardzo
    > niewiele. Z racji tego że to staroć to wodotrysków w nim na dzisiejsze
    > standardy nie ma chyba żadnych.

    Mam wersję amerykańską tego telefonu (albo podobną, BlackJack)
    i muszę przyznać że jest bardzo kiepski ten telefon... Rzeczywiście
    jest tani, rozważę zakup wersji europejskiej dla 3G.

  • 5. Data: 2011-05-08 03:35:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > g3+wifi - mocno wykorzystywany do transferu? jednak nie wspominasz o
    > celu tego transferu, nie ma wymagań co do uruchamianych programów.
    > czyzby modem?

    Interesuje mnie wykorzystanie go tylko i wyłącznie w roli hotspot.
    Możliwość uruchomienia na nim Skype jest plusem, ale nie koniecznością.

    > i tylko w sród staroci szukaj, bo żaden z nowych telefonów z wifi i 3g
    > nie kosztuje mniej niz 300stówki.

    Tak właśnie widzę, że kosztują dużo więcej, stąd ten wątek.
    Który ze staroci się jeszcze nada? Mam na oku Nokie 5630 i Samsung i600.

  • 6. Data: 2011-05-08 06:05:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 08 May 2011 00:03:09 +0200, ToMasz wrote:
    >i tylko w sród staroci szukaj, bo żaden z nowych telefonów z wifi i 3g
    >nie kosztuje mniej niz 300stówki.

    Przeciez to drobne 99$, kto by nie chcial wydac drobnej stowki, zeby
    sie cieszyc ukochanym ajfonem na wycieczce :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-05-08 07:45:58
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    >
    > Interesuje mnie wykorzystanie go tylko i wyłącznie w roli hotspot.
    > Możliwość uruchomienia na nim Skype jest plusem, ale nie koniecznością.
    skąd pewność ze telefon ma taką możliwość? ze Skype będzie działał? Mogę
    sie mylić, ale "z pudełka" i600 nie ma mozliwości "przerobienia"
    internetu G3 na wifi. NAtomiast skype działa... ale chyba jedynie w
    trybie głośnomówiącym

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-05-08 09:09:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 08 May 2011 09:45:58 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > sie mylić, ale "z pudełka" i600 nie ma mozliwości "przerobienia"
    > internetu G3 na wifi. NAtomiast skype działa... ale chyba jedynie w

    są już na to sposoby

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

  • 9. Data: 2011-05-08 09:20:42
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > i tylko w sród staroci szukaj, bo żaden z nowych telefonów z wifi
    > i 3g nie kosztuje mniej niz 300stówki.

    Może na (za przeproszeniem) Allegro, tam jest tylko drogi szrot, no ale
    chyba nikt rozsądny nie szuka tam telefonu. W normalnym obrocie w podanej
    cenie oferowane są Omnie jak najbardziej z 3G i Wi-Fi oraz WM 6.x. A przy
    odrobinie refleksu można trafić np. na takie coś:
    http://warszawa.gumtree.pl/c-Sprzedam-telefony-akces
    oria-Samsung-Wave-723-STAN-IDEALNY-dwa-lata-gw-uz-2-
    misesiace-W0QQAdIdZ275710006
    mający żądane funkcje (3G, Wi-Fi, router) OOTB, bez żadnego dodatkowego
    oprogramowania?
    Ale rozumiem, że z troski o żywotność grupy trzeba ten temat ciągnąć
    miesiącami, za każdym razem dopytując się w kółko o to samo, pomimo że
    wątkotwórca zakłada już fafnasty wątek o tym samym, z czego jeden z nich
    pobił chyba tutejszy rekord długości i tylko ślepy przegapiłby takiego
    flejma.

    JoteR

  • 10. Data: 2011-05-08 12:52:51
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał:

    > Tak z ciekawości kiedy masz ten zagraniczny wyjazd którym "żyje" całą
    > grupa od tygodni?

    No jak kiedy? Był w okresie świątecznym, w tych dniach, w których niestety
    na grupie się nie udzielał, bo szkoda było kupić tanią komórkę z pakietem
    internetowym, o którą się wypytywał już miesiąc przed przyjazdem. No ale tak
    mają zarobieni krzykacze z azbestowym mózgiem. Szkoda dolarów, szkoda.