  • Data: 2013-07-24 10:08:51
    Temat: Re: Tani aparat do zdjec sportowych dla nastolatki
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    > Wiec ma byc odpornyna wstrzasy i upadki?
    > Pentax Optio WG-3, Olympus Tough TG-2
    > www.fotopolis.pl/index.php?n=17169&test-odpornych-ko
    mpaktow-2013-czesc-1-panasonic-lumix-ft5-olympus-tou
    gh-tg-2-sony-cyber-shot-tx30

    > Poczytaj watek "jesli nie TG-2 to co?" z 18 czerwca:
    > http://groups.google.com/forum/#!topic/pl.rec.foto.c
    yfrowa/jQQOZb0tjwo

    > Nie wiem na ile szeroki kat jest do tego potrzebny.
    > Kryterium: Zoom wide (W) i Durability / sealing
    > www.dpreview.com/products/search/cameras
    > --
    Moze niezbyt precyzyjnie wylozylem potrzeby tej dziewczyny.
    Ona nie chce wykonywac zdjec kiedy sama siedzi na koniu a jedynie
    fotografowac innych, skaczacych tymczsem przez przeszkody. Nie potrzebny
    wiec aparat wstrzasoodporny.

    Druga sprawa to widocznosc konia w kadrze po nacisnieciu migawki.
    Nie chodzi tu o kat widzenia obrazu a o czas od nacisniecia migawki do
    zapisu obrazu na matrycy (wzorem bylby czas zwloki podobny do aparatow
    analogowych).
    Najlepiej jakby aparat mial mozliwosc wykonywania zdjec seryjnych z
    szybkoscia nie mniejsza niz 5 kl/sek.
    Czy znacie jakis aparat do 1500 zl ktory robilby zdjecia seryjne z taka
    szybkoscia?

    Przegladalem sporo watkow na ten temat ale wiekszosc porad dotyczy czasow z
    przed 5- 6 lat.
    Aparaty cyfrowe rosna tak szybko jak grzyby po deszczu wiec porady z przed 5
    lat nie na wiele sie przydadza, dlatego zapytalem na grupie gdyz tu wszystko
    jest na zywo.

    --
    Tomasz