  • Data: 2009-10-26 16:07:34
    Temat: Re: Tamron SP AF 17-50 mm f/2.8 do CANONA 500D / 50D?
    Od: "mkowalczuk" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolejny niestety potok słów i na dokładkę znów mocno subiektywna informacja
    wydawana w mało znanym mi celu.
    28-105 przy analogu był OK. Mam ten obiektyw i stosowałem z EOS-em 30. OK
    nie znaczy, że był bardzo dobry. Był akceptowalny.
    Przypięty czy to do cyfrowego cropa, czy do FF - jest koszmarny :-(
    Skąd Ty czerpiesz te swe opinie....?

    Myślisz, że jestem miłośnikiem czerwonych obrączek? Mylisz się. Zdecydowanie
    wolę wydać mniej niż więcej, ale jak wydaję - chcę wiedzieć, że to co kupuję
    ma swą wartość.
    Przeciętny Tamron 17- 50 nie jest wart swej ceny. Tego niestety jestem
    pewien.

    Jeśli jednak ktoś się da namówić na Twój popis reklamowy, to tu recepta na
    rozkręcanie się tego szkła:
    http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=IiOj-7MAO
    _w&feature=related
    Jednocześnie dowód na jego "solidność" :-(

    EOT