  • 1. Data: 2009-05-04 11:10:27
    Temat: Tamron 18-250 i polar
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy ktos moglby polecic jakis dobry filtr polar do Tamrona/Pentaxa
    18-250?
    Mam Hoya HMC Cir, ale niestety winietuje przy 18mm. Czy ta Hoya Slim
    bedzie wystarczajaco slim?
    Prosze o odpowiadanie tylko osoby ktore rzeczywiscie zetknely sie z tym
    zestawem w praktyce.
    Pozdrav
    TA

  • 2. Data: 2009-05-04 12:30:54
    Temat: Re: Tamron 18-250 i polar
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    pl...
> [...]
    > 18-250?
    > Mam Hoya HMC Cir, ale niestety winietuje przy 18mm. Czy ta Hoya Slim

    Z innym zestawem nakrecam Hoya Slim na 10mm i nie winietuje..

    Pozdrawiam
    Kamil