-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio przed jadący pojazd.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <qa9038$jo$3@node2.news.atman.pl>
<5ccc0293$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<37ywaesqb5ek$.1u3vjotehqlh1.dlg@40tude.net>
<5ccc0b90$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<uourmla4al95$.1wtkw3lb5zl65$.dlg@40tude.net>
<5ccc12a1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<150mh25zwg3kv.1ojvvd5oxp7eu$.dlg@40tude.net>
<5ccc15ee$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@4...net>
<5ccc237f$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<qahajv$g6i$1@news.mixmin.net>
<5ccc2f0f$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<qahcvp$led$1@news.mixmin.net>
<5ccc3a25$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qahe91$o90$1@news.mixmin.net>
<5ccc3da9$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qai2c1$fpl$2@news.icm.edu.pl>
<5ccd137c$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<qaj4hu$rno$2@news.mixmin.net> <qajim5$tsb$1@news.icm.edu.pl>
<5ccd6baf$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sat, 4 May 2019 13:07:29 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 37
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1556968042 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 521 82.143.187.50:59778
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2655605
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 4 May 2019 12:38:42 +0200, Shrek napisał(a):
> W dniu 04.05.2019 o 10:32, Liwiusz pisze:
>
>> Glokor znów bredzi, twierdząc, że każde potrącenie pieszego jest z jego
>> winy, ponieważ "nie powinien się pojawić na przejściu".
>
> Mi już się nie chce. Oni naprawdę sądzą, ze ustawodawca pisząc "pieszy
> na przejściu ma pierwszeństwo" miał na myśli "pieszy jest zobowiązany
> ustąpić pierwszeństwa".
Ale czemu pomijasz
Art. 14. Zabrania się:
1) wchodzenia na jezdnię:
a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla
pieszych,
b) spoza pojazdu lub innej przeszkody ograniczającej widoczność drogi;
> Taki suweren, nie poradzisz - większość z nicvh
> ma maturę i PJ co świadczy o tym, że mamy system szkolnictwa i szkolenia
> kierowców z tektury.
No ale zapomniales dodac, ze juz raz poslowie chcieli to zmienic,
i jakos wiekszosci zabraklo.
A pani wnioskodawczyni juz nie jest poslem i wiecej zadnego pieszego
nie zabije ... no, w tej kadencji :-)
> Jak mówię - nie życzę, żeby mieli okazję przekonać się o debilności
> swojej argumentacji przed sądem - nie dlatego, żeby mi ich żal było,
> tylko że znaczy to, że kogoś potrącili.
No coz, z roku na rok ubywa wypadkow na przejsciu z winy pieszego.
I mysle, ze to dlatego, ze sady coraz rzadziej tak orzekaja, a nie
dlatego, ze piesi bardziej uwazaja :-(
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.19 14:51 Shrek
- 04.05.19 15:18 JaLa
- 04.05.19 16:18 Queequeg
- 04.05.19 17:23 J.F.
- 04.05.19 17:29 Cavallino
- 04.05.19 17:30 J.F.
- 04.05.19 17:50 JaLa
- 04.05.19 18:00 Shrek
- 04.05.19 18:02 J.F.
- 04.05.19 18:24 p...@g...com
- 04.05.19 18:28 Shrek
- 04.05.19 18:28 J.F.
- 04.05.19 18:48 Shrek
- 04.05.19 19:02 p...@g...com
- 04.05.19 19:25 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A