  • Data: 2019-05-04 17:30:59
    Temat: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio przed jadący pojazd.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 4 May 2019 14:51:55 +0200, Shrek napisał(a):

    > NIe pomijam, oznacza to że w _pewnych_ sytuacjach pieszy nie powinien
    > wejść przed jadący pojazd, ale nie zmienia to ogólnej zasady że pieszy
    > ma pierwszeństwo na przejściu dla pieszych na "że pierwszeństwo pieszego
    > na przejściu oznacza, że ma on ustąpić pierwszeństwa". Teraz jaśniej?

    Na przejsciu, to nie na chodniku przed przejsciem.

    > Jeszcze raz - twierdzisz, że z jakiejś paranocznej nienawiści do
    > obywateli ustawodawca, który chciał nadać pierwszeństwo kierocyom
    > napisał "pieszy na przejściu ma pierwszeństwo"?

    Gdyby bylo jak myslisz, to po co bylyby te zmiany, co sie nie udaly ?

    Po prostu pieszy na przejsciu ma pierwszenstwo, bo trudno byloby
    wymagac, zeby przechodzac np przez 4 pasy co kawalek sie zatrzymywal i
    przepuszczal samochody.

    Ale przed przejsciem ma poczekac i upewnic sie, czy samochody nie jada

    Ale tych z winy kierowcow rosnie :-)

    J.