-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio przed jadący pojazd.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qa9038$jo$3@node2.news.atman.pl> <qaeea7$e4$1@news.icm.edu.pl>
<yx00p4ra01o8.1f8xfk31qjkgw$.dlg@40tude.net>
<qafmf3$t63$1@news.icm.edu.pl>
<1i1f4co0fm1ms$.z0qhksi2y7d6.dlg@40tude.net>
<5ccc0293$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<37ywaesqb5ek$.1u3vjotehqlh1.dlg@40tude.net>
<5ccc0b90$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<uourmla4al95$.1wtkw3lb5zl65$.dlg@40tude.net>
<5ccc12a1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<150mh25zwg3kv.1ojvvd5oxp7eu$.dlg@40tude.net>
<5ccc15ee$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@4...net>
<5ccc237f$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<qahajv$g6i$1@news.mixmin.net>
<5ccc2f0f$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<qahcvp$led$1@news.mixmin.net>
<5ccc3a25$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qahe91$o90$1@news.mixmin.net>
<5ccc3da9$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qai2c1$fpl$2@news.icm.edu.pl>
<5ccd137c$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<qaj4hu$rno$2@news.mixmin.net> <qajim5$tsb$1@news.icm.edu.pl>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Sat, 4 May 2019 12:38:42 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <qajim5$tsb$1@news.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <5ccd6baf$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1556966319 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 508 83.142.196.21:63998
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2655602
[ ukryj nagłówki ]W dniu 04.05.2019 o 10:32, Liwiusz pisze:
> Glokor znów bredzi, twierdząc, że każde potrącenie pieszego jest z jego
> winy, ponieważ "nie powinien się pojawić na przejściu".
Mi już się nie chce. Oni naprawdę sądzą, ze ustawodawca pisząc "pieszy
na przejściu ma pierwszeństwo" miał na myśli "pieszy jest zobowiązany
ustąpić pierwszeństwa". Taki suweren, nie poradzisz - większość z nicvh
ma maturę i PJ co świadczy o tym, że mamy system szkolnictwa i szkolenia
kierowców z tektury.
Jak mówię - nie życzę, żeby mieli okazję przekonać się o debilności
swojej argumentacji przed sądem - nie dlatego, żeby mi ich żal było,
tylko że znaczy to, że kogoś potrącili.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.19 12:55 J.F.
- 04.05.19 13:07 J.F.
- 04.05.19 14:51 Shrek
- 04.05.19 15:18 JaLa
- 04.05.19 16:18 Queequeg
- 04.05.19 17:23 J.F.
- 04.05.19 17:29 Cavallino
- 04.05.19 17:30 J.F.
- 04.05.19 17:50 JaLa
- 04.05.19 18:00 Shrek
- 04.05.19 18:02 J.F.
- 04.05.19 18:24 p...@g...com
- 04.05.19 18:28 Shrek
- 04.05.19 18:28 J.F.
- 04.05.19 18:48 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A