  • 141. Data: 2019-05-05 23:49:30
    Temat: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio przed jadący pojazd.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-04 12:38, Shrek wrote:

    > Mi już się nie chce. Oni naprawdę sądzą, ze ustawodawca pisząc "pieszy
    > na przejściu ma pierwszeństwo" miał na myśli "pieszy jest zobowiązany
    > ustąpić pierwszeństwa". Taki suweren, nie poradzisz - większość z nicvh
    > ma maturę i PJ co świadczy o tym, że mamy system szkolnictwa i szkolenia
    > kierowców z tektury.
    >
    > Jak mówię - nie życzę, żeby mieli okazję przekonać się o debilności
    > swojej argumentacji przed sądem - nie dlatego, żeby mi ich żal było,
    > tylko że znaczy to, że kogoś potrącili.

    Jechałem dzisiaj drogą. Normalna droga. No, tak nie całkiem normalna, że
    na dwupasowej przejście jest. Ja raczej na przejściach zwalniam. No ale
    ... jakaś sarenka mi wtargnęła. Ni ... jej wcześniej nie widziałem.
    Ledwo udało mi się uniknąć kolicji. Gościowi obok też a mocniej grzał.
    Ale w lusterku widziałem, że chyba się uratowała mimo, że kolejne
    samochody jechały. Pomyśleć, że tak samo mógł wtargnąć człowiek.

  • 142. Data: 2019-05-06 06:42:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.05.2019 o 23:49, kk pisze:

    > Jechałem dzisiaj drogą. Normalna droga. No, tak nie całkiem normalna, że
    > na dwupasowej przejście jest.

    Urzekła mnie twoja historia. Masz rację - dopóki za kierownicami siedzą
    nieogarniające przejść na dwóch pasach debile, należy drugi pas likwidować;)

    Shrek.

  • 143. Data: 2019-05-06 19:35:54
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 06:42, Shrek wrote:

    > Urzekła mnie twoja historia. Masz rację - dopóki za kierownicami siedzą
    > nieogarniające przejść na dwóch pasach debile, należy drugi pas
    > likwidować;)

    Należy przestać pieprzyć o tych co z premedytacją nie ustępują, co
    twojej uwadze polecam.

  • 144. Data: 2019-05-06 19:45:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2019 o 19:35, kk pisze:

    > Należy przestać pieprzyć o tych co z premedytacją nie ustępują, co
    > twojej uwadze polecam.

    Należy się zdecydować - albo kierowcy ogarniają dwa pasy, albo jak to
    znaczy że to danie brzytwy małpie, to jeden pas zlikwidować. Tak jak
    pisałem - kamery z analityką obrazu i skończy się problem - za
    wyprzedzanie/omijanie będzie zółta i czerwona kartka.

    Shrek.

  • 145. Data: 2019-05-06 22:17:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-06 19:45, Shrek wrote:

> [...]
    > pisałem - kamery z analityką obrazu i skończy się problem - za
    > wyprzedzanie/omijanie będzie zółta i czerwona kartka.

    Dobra, skończ pieprzyć

  • 146. Data: 2019-05-07 15:39:46
    Temat: Re: Taksówkarz
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-04-30 o 11:59, p...@g...com pisze:
    > https://twojkurierolsztynski.pl/29250,2019,04,29,wra
    camy-do-tematu-poscig-za-motocyklista-pod-olsztynem-
    nagranie-z-radiowozu-wideo

    > podobna akcja, widac ze jada na granicy zdrowego rozsadku i jak sie polozy to go
    rozjada

    Oczywiście Policja powinna poprosić o zatrzymanie, a jak nie posłucha,
    to łaskawie go puścić, żeby sobie przypadkiem krzywdy nie zrobił jak ucieka.
    T.

  • 147. Data: 2019-05-09 00:59:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-05-07 15:39, T. wrote:
> [...]
    >>

    > Oczywiście Policja powinna poprosić o zatrzymanie, a jak nie posłucha,
    > to łaskawie go puścić, żeby sobie przypadkiem krzywdy nie zrobił jak

    A co, poszukiwali niezwykle groźnego przestępcę?

  • 148. Data: 2019-05-09 06:19:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.05.2019 o 15:39, T. pisze:

> [...]
    >>

    > Oczywiście Policja powinna poprosić o zatrzymanie, a jak nie posłucha,
    > to łaskawie go puścić, żeby sobie przypadkiem krzywdy nie zrobił jak
    Ale wiesz, że nie o tym piszę?

    Shrek