  • 91. Data: 2019-05-02 23:12:02
    Temat: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio pod jadący pojazd.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Dla jasności - słowa "wymusić pierwszeństwo" nie występują w PoRD.

    I cały twój wywód w pizdu.

    A jeśli chcesz się dowiedzieć co oznacza "wymusić pierwszeństwo", to
    wpisz to w google i zobacz jak używają tego zwrotu osoby, które znają
    język polski.

    --
    Liwiusz

  • 92. Data: 2019-05-03 01:21:19
    Temat: Re: Taksówkarz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 May 2019 09:51:20 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
    > Widzę że nigdy nie zostałeś pobity przez glinę. Nie przyszło ci do głowy
    > że nikt nie zgłasza pretensji bo nie ma cienia dowodu? A w sądzie
    > zeznanie dwóch gliniarzy przeciwko jednemu podejrzanemu przegrywa.

    Ale czy ja mowie, ze maja nie miec kamer ?
    Tylko, zeby ich nie upubliczniac.

    A jak beda pretensje, to sie kamery sprawdzi.

    > Popytaj znajomych, zrób ankietę. Ja tam bym sobie życzył.

    Zeby wszyscy mogli zobaczyc, jak np pijany byles legitymowany ?

    Czy zeby zona mogla zobaczyc, ze jechales samochodem z kochanka ?

    > Po co? Nagrania z kamer powinny leżeć ustawowy okres czasu, powiedzmy
    > miesiąc. Kto został poszkodowany, mógłby się poskarżyć i miałby szansę
    > otrzymac zadośćuczynienie. A nadgorliwy gliniarz czy gliniarz-sadysta
    > przestał by być gliniarzem i odtąd bił by tylko żonę. A zamazywaniem
    > starych nagrań może zająć się komputer.

    Ja mowie o zamazywaniu twarzy, tak jak tego taksowkarza.

    J.

  • 93. Data: 2019-05-03 04:40:05
    Temat: Re: Taksówkarz. pieszy poczekałby 10 sekund.
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Rzygać się chce, jak się słyszy ten bzdurny argument półdebilków. Przed
    > ulicą główną też się nie zatrzymujesz, jak chcesz zobaczyć, czy nic nie
    > jedzie?

    Zatrzymanie się wynikające z warunków ruchu. Było wałkowane.

  • 94. Data: 2019-05-03 08:44:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 May 2019 23:12:02 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > I cały twój wywód w pizdu.
    >
    > A jeśli chcesz się dowiedzieć co oznacza "wymusić pierwszeństwo", to
    > wpisz to w google i zobacz jak używają tego zwrotu osoby, które znają
    > język polski.

    Powiedziałem nieco treści, za to ty zero. Marnie się wychodzi na
    wymianie poglądów z tobą. A zwrotu "wymusić pierwszeństwo" oraz "nie
    udzielić pierwszeństwa" różne głąby traktują zamiennie. Skutek tego że
    niestety, logiki w szkołach nie wykładają. Ty z kolei padłeś ofiarą
    prawniczego złudzenia że jak coś nie jest napisane to nie istnieje.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 95. Data: 2019-05-03 09:29:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-03 o 04:40, Queequeg pisze:

    > Zatrzymanie się wynikające z warunków ruchu. Było wałkowane.

    Tak samo jak zatrzymanie, aby przepuścić pieszego.

    --
    Liwiusz

  • 96. Data: 2019-05-03 09:32:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > niestety, logiki w szkołach nie wykładają. Ty z kolei padłeś ofiarą
    > prawniczego złudzenia że jak coś nie jest napisane to nie istnieje.

    Tak, jak coś jest tak rzadkie, że nienapisane nawet w prywatnych
    dyskusjach, to nie istnieje.

    Co do logiki - język rządzi się własnymi prawami. Stąd wymusić
    pierwszeństwo to synonim nieudzielenia pierwszeństwa.

    Tak samo jak ty wpadłeś we własną pułapkę i napisałeś, że padłem ofiarą,
    mimo że nigdzie nie upadłem.

    Tak dosłowne traktowanie języka to cecha charakterystyczna dla
    autystyków - nie umieją wychwytywać kontekstu i niuansów językowych.
    Należysz do nich?

    --
    Liwiusz

  • 97. Data: 2019-05-03 10:57:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Powiedziałem nieco treści, za to ty zero.

    W których to treściach nie ma zwrotu, którego dotyczy dyskusja.

    https://sjp.pwn.pl/slowniki/wymuszenie.html

    Pogląd, że można wymusić pierwszeństwo, tylko wtedy kiedy się je ma
    jest... egzotyczny.

    Shrek

  • 98. Data: 2019-05-03 11:07:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 May 2019 10:57:57 +0200, Shrek napisał(a):

    > Pogląd, że można wymusić pierwszeństwo, tylko wtedy kiedy się je ma
    > jest... egzotyczny.

    Logika, panie Shrek. Plus słownik polskiego języka.

  • 99. Data: 2019-05-03 11:18:37
    Od: "Wa.Al." <h...@d...pl>

    > Tak samo jak zatrzymanie, aby przepuścić pieszego.
    > --
    > Liwiusz

    W PoRD to jest udzielenie pierwszeństwa pieszemu, będącemu
    na przejściu i to nie jest zatrzymanie w rozumieniu PoRD.

  • 100. Data: 2019-05-03 11:36:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Logika, panie Shrek. Plus słownik polskiego języka.

    Zabawne, że powołujesz się na słownik języka polskiego, a jednocześnie
    wycinasz linka, gdzie znajduje się definiecja wprost wymuszenia
    pierwszeństwa przejazdu.

    Idąc twoją logiką wymusić jakieś dobro można wymusić tylko wtedy gdy się
    owo dobro posiada;) I ty się powołujesz na logikę?

    Właśnie do tego nawiązuje jeden z drugim będą jeździć po płetwach
    pieszym bo:

    1 - Ma pierwszeństwo dopiero na przejściu (a godzie go kurwa
    pierdolniesz na chodniku?)
    2 - Bo jest zakaz zatrzymywania się przed przejściem,
    3 - Bo pierwszy wymusił pierwszeństwo!

    A potem będzie ryczał przed sądem (a jak jeszcze ze swoimi mądrościami
    wyskoczy, to pójdzie do pierdla bez zawiasów).

    Shrek