-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio przed jadący pojazd.
Date: Mon, 6 May 2019 22:17:52 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 17
Message-ID: <qaq4q3$ort$1@news.icm.edu.pl>
References: <qa9038$jo$3@node2.news.atman.pl>
<37ywaesqb5ek$.1u3vjotehqlh1.dlg@40tude.net>
<5ccc0b90$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<uourmla4al95$.1wtkw3lb5zl65$.dlg@40tude.net>
<5ccc12a1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<150mh25zwg3kv.1ojvvd5oxp7eu$.dlg@40tude.net>
<5ccc15ee$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@4...net>
<5ccc237f$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<qahajv$g6i$1@news.mixmin.net>
<5ccc2f0f$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<qahcvp$led$1@news.mixmin.net>
<5ccc3a25$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qahe91$o90$1@news.mixmin.net>
<5ccc3da9$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qai2c1$fpl$2@news.icm.edu.pl>
<5ccd137c$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<qaj4hu$rno$2@news.mixmin.net> <qajim5$tsb$1@news.icm.edu.pl>
<5ccd6baf$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<qanlps$639$1@news.icm.edu.pl>
<5ccfbb19$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<qaprac$j6l$1@news.icm.edu.pl>
<5cd0729b$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1557173891 25469 78.10.177.126 (6 May 2019 20:18:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 May 2019 20:18:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <5cd0729b$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2655872
[ ukryj nagłówki ]On 2019-05-06 19:45, Shrek wrote:
> W dniu 06.05.2019 o 19:35, kk pisze:
>
>>> Urzekła mnie twoja historia. Masz rację - dopóki za kierownicami
>>> siedzą nieogarniające przejść na dwóch pasach debile, należy drugi
>>> pas likwidować;)
>>
>> Należy przestać pieprzyć o tych co z premedytacją nie ustępują, co
>> twojej uwadze polecam.
>
> Należy się zdecydować - albo kierowcy ogarniają dwa pasy, albo jak to
> znaczy że to danie brzytwy małpie, to jeden pas zlikwidować. Tak jak
> pisałem - kamery z analityką obrazu i skończy się problem - za
> wyprzedzanie/omijanie będzie zółta i czerwona kartka.
Dobra, skończ pieprzyć
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=