-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Taksówkarz. nie włazić bezpośrednio przed jadący pojazd.
Date: Mon, 6 May 2019 22:17:52 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 17
Message-ID: <qaq4q3$ort$1@news.icm.edu.pl>
References: <qa9038$jo$3@node2.news.atman.pl>
<37ywaesqb5ek$.1u3vjotehqlh1.dlg@40tude.net>
<5ccc0b90$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<uourmla4al95$.1wtkw3lb5zl65$.dlg@40tude.net>
<5ccc12a1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<150mh25zwg3kv.1ojvvd5oxp7eu$.dlg@40tude.net>
<5ccc15ee$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@4...net>
<5ccc237f$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<qahajv$g6i$1@news.mixmin.net>
<5ccc2f0f$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<qahcvp$led$1@news.mixmin.net>
<5ccc3a25$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qahe91$o90$1@news.mixmin.net>
<5ccc3da9$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<qai2c1$fpl$2@news.icm.edu.pl>
<5ccd137c$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<qaj4hu$rno$2@news.mixmin.net> <qajim5$tsb$1@news.icm.edu.pl>
<5ccd6baf$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<qanlps$639$1@news.icm.edu.pl>
<5ccfbb19$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<qaprac$j6l$1@news.icm.edu.pl>
<5cd0729b$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1557173891 25469 78.10.177.126 (6 May 2019 20:18:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 May 2019 20:18:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <5cd0729b$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2655872
[ ukryj nagłówki ]On 2019-05-06 19:45, Shrek wrote:
> W dniu 06.05.2019 o 19:35, kk pisze:
>
>>> Urzekła mnie twoja historia. Masz rację - dopóki za kierownicami
>>> siedzą nieogarniające przejść na dwóch pasach debile, należy drugi
>>> pas likwidować;)
>>
>> Należy przestać pieprzyć o tych co z premedytacją nie ustępują, co
>> twojej uwadze polecam.
>
> Należy się zdecydować - albo kierowcy ogarniają dwa pasy, albo jak to
> znaczy że to danie brzytwy małpie, to jeden pas zlikwidować. Tak jak
> pisałem - kamery z analityką obrazu i skończy się problem - za
> wyprzedzanie/omijanie będzie zółta i czerwona kartka.
Dobra, skończ pieprzyć
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-02 Poznań => Senior PHP Developer <=
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-12-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-02 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=