  • Data: 2012-10-18 21:45:21
    Temat: Re: Takie czasy... :)
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-18 01:35, Jaskiniowiec pisze:

    > Napisalem: ZNOSNIE :P XP mozna bylo uruchomic na 32MB RAM i co z tego?
    > ;) O ile mnie pamiec nie myli, to Windows 3 wlasnie poniekad ze wzgledu
    > na mniejsze wymagania pamieciowe zwyciezyl z OS/2.

    No właśnie specjalnie kupiłem WinWorda 2.0 ze względu na nadspodziewanie
    dobrą pracę na takiej maszynce z 1990 r. 80286 12 MHz 3-5 MB RAM.
    Pracowało się na tym z tekstem jak najbardziej ZNOŚNIE, czego nie można
    było powiedzieć o AmiPro i wielu konkurencyjnych edytorach. Dziwiło to
    nie tylko konsumentów, ale i producentów w związku m.in. z tym w
    stosunku do Microsoftu w pierwszej połowie lat 90. wysuwano zarzuty, że
    wykorzystuje nieudokumentowane funkcje MS Windows 3.x dające fory
    własnemu oprogramowaniu, takiemu jak wspomniany WinWord.
    A 386DX 4 MB RAM ze wskazaniem na 8 MB konieczne było dopiero dla
    normalnej pracy z Win95 i dość długo wstrzymywałem się z przesiadką na
    ten OS - przesiadłem się z tandemu Win 3.1 + DOS na Win95OSR 2 dopiero w
    1997 r. mając już 486SX i 12 MB RAM, zaraz potem 28 MB RAM by zachować
    podobną płynność pracy.

    --
    /MB