  • Data: 2012-10-22 19:32:03
    Temat: Re: Takie czasy... :)
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 18:07:56 +0200, Jaskiniowiec napisał(a):

    > Nie pamietam juz w jakiej "jakosci", bo to ~20lat temu bylo :D

    Rok wydania - 1993. Leci ten czas. Żałuję, że dodatku ,,Tactical Operations"
    nigdy nie dorwałem.

    > Aczkolwiek przyznasz, ze bylo to grywalne :)

    Człowieku - ile ja to razy przeszedłem, to nawet nie zliczę. :D

    > Przypomniala mi sie jeszcze jedna kultowa na tamte czasy gierka. Banalnie
    > prosta graficznie, za to grywalna do tego stopnia, ze z kumplem
    > grywalismy w to do poznych nocy. Niestety nie pamietam nazwy (Tanks?).
    > Byly czolgi i trzeba bylo tak wycelowac, oraz dobrac amunicje, by
    > zestrzelic przeciwnika. Lufa to byla taka kreseczka, ktora sie sterowalo
    > klawiatura... Trzeba bylo tez dobrac moc wystrzalu, zeby nie
    > przestrzelic. Z checia zagralbym w to dzisiaj.

    W to akurat nie grałem. Znacznie później w podobnych klimatach to AFAIR
    Worms były. :)

    > A Windowsa 95 to instalowalem juz na P133 z 8MB RAM. Hehehe o ile dobrze
    > pamietam, zajmowalo to 32 dyskietki... Moja pierwsza instalacja polegla,
    > bo przedostatnia dyskietka byla uwalona :D

    Zabawy owszem - było co nie miara. :D

    > Nie zapomne tez smiesznej akcji, jak z kumplem pojechalismy na gielde do
    > Katowic (stara gielda kolo Spodka w jakiejs szkole). Pytalem wowczas o
    > OS/2. W odpowiedzi slyszalem, ze nie, takiej gry to oni nie maja :D To byl
    > chyba 95r. Na szczescie dalo sie uzyskac toto calkiem legalnie za calkiem
    > przyzwoite pieniadze, a pozniej upgradowac do Warpa.

    Kojarzę miejsce (ja z Sosnowca). :D Kiedyś mi tam wyrenderowaną animację
    opchnęli jako symulator lotu. Tego samego dnia zdążyłem wrócić, a cwany
    sprzedawczyk na widok mojej żądzy mordu w oczach raz dwa reklamację uznał.
    ;D

    > Co zapamietalem z tamtych czasow, to niesamowity porzadek na dysku. Niby
    > dysk malutki(1.2G), ale na nim bylo i kilkadziesiat filmikow, i jakies
    > gierki i system i kilka sporych progsow (borlandy chyba byly najwieksze) i
    > masa ebookow etc. Zawsze wiedzialem polozenie wiekszosci plikow :)
    >
    > Ech, az sie lezka zakrecila ;)

    Co jak co, ale porządek na dysku to dalej mam wręcz zamordystycznie
    utrzymywany. :D

    [ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć ]
    [ kołdrę na swoją stronę. (znalezione gdzieś w necie ) ]