  • Data: 2012-10-18 23:47:16
    Temat: Re: Takie czasy... :)
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-17 18:12, krzychu pisze:
    > moj pierwszy komp to
    >
    > Pentium II 333 MHz
    >
    > Diamond Viper V330 Riva 128 4 MB AGP modyfikacja Creative 3D Blaster Riva TNT 16 MB
    AGP

    > CD/DVD Hitachi x32 modyfikacja TEAC Recorder
    >
    > zasilacz/plyta AT

    Co to była za dziwna płyta? AFAIR większość sensownych mobo pod
    architekturę PII to były normalne ATXy ze wskazaniem na popularnego
    wówczas Abita.
    Zaintrygowało mnie trochę to raczej drogie (w porównaniu z Celeronem
    300A) pełne Pentium II, droższe grafiki Diamonda i Creative (w czasach
    Rivy128 i TNT miałem jakieś chińskie cuda bez wyraźniej różnicy w
    jakości i wydajności w stosunku do tych bardziej uznanych pudełkowych
    wersji retail Diammonda/Creative). Bardziej uznane marki w grafice to
    raczej czasy obecne, ale i tu sporo po prostu zmieniło "brand" - XFX to
    dawne Pine, Sapphire to dawny taniutki PCPartner (gdzieś mi leży jeszcze
    ich płyta pod 486) itp.

    Jak ktoś już robił oszczędności na płycie BabyAT/obudowie i zasilaczu AT
    wykorzystując dotychczas posiadane komponenty to zazwyczaj składało się
    coś na SuperSocket7.

    --
    /MB