    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Taka prośba o przysługę dla graficznie obeznanych
    Date: Wed, 5 Oct 2011 00:25:17 -0700 (PDT)

    On Oct 5, 2:53 am, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
    > Szanowne grono profesjonalist w si zap dzi o jak zwykle. Nie dostrzegaj c
    > prostej r nicy, e podany przyk ad to nie jest wyznacznik ani sztywny kierunek
    > obr bki zdj cia. Jedynie wyra ny przyk ad ile mo na osi gn przez tak
    > obr bk , by mo e skrajny przyk ad.
    >
    > Zdj cie jest dobre, na pewno interesuj ce, jest takich zdj o wiele wi cej.
    > Warto je odratowa czy dopie ci . Trzeba te wzi pod uwag , e do
    > spora rzesza naprawd wytrwa ych i ambitnych fotograf w jakim jest na
    > pewno autor tego zdj cia nie siedzi tutaj onanizuj c si nowinkami
> [...]

    Dobrze piszesz i mniej wiecej tak jak ja pisalem tu juz nie jeden raz>
    Obrazic powinny sie wszystkie kmiotki, ktore mnie tak bardzo
    krytykowaly w tamtych wypadkach.
    Tutejsze kmiotki wiedza wszystko lepiej nawet wtedy, gdy klient
    zamawiajacy zdjecia rozplywa sie w zachwytach i placi bez mrogniecia
    okiem za wykonana prace.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/