  • Data: 2015-09-12 10:45:11
    Temat: Re: Taka ciekawostka dla kupujacych chinczyki
    Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie masz więc pojęcia o czego służą słowa w językach technicznych,
    > inżynierskich. Wyjaśnie więc: w celu jednoznacznego opisania
    > znaczenia. "Cienkokońcowy" niczego nie wyjasnia i nie ma żadnej roli
    > poza robieniem zamieszania. Języki techniczne mają w nosie patriotyzm.

    No tak myśl techniczna warunkiem znajomości języka angielskiego. I po
    kiego grzyba brniesz w tym absurdzie?

    > Znasz polski odpowiednik słowa weekend?
    >
    > Znasz polski odpowiednik słowa grill?

    Nie mam pojęcia nawet co to oznacza gdy debil w mediach pieprzy o
    "długich łykendach". Żeby było śmieszniej w POLSKIEJ PAŃSTWOWEJ tv na
    pasku informacyjnym stoi "długi weekend" a idiota czyta "łykend" od
    kiedy to polską literę "W" czyta się jako "Ł", "ee" jako "i"??
    Także powaga nigdy nie pozwoliłaby mi nazywać rusztu czy rożna jakimś
    nic dla mnie nie znaczącym "grylem".

    > Ojcowie nie mieli wolnych sobót. Walczyli o nie. Nie wykształcilo się
    > odpowiednie slowo do oznaczania końcówki piątku, wolnej soboty i
    > niedzieli na raz.

    I niedziel także. Jednak to żaden dobry powód aby wprowadzać takie
    idiotyzmy do polskiej mowy.