  • 31. Data: 2014-02-12 15:47:15
    Temat: Re: Tak zza kulis, czyli to co robię od lat po cichu...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello anacron,

    [...]

    > http://damskomesko.pl/2013/05/system-ci-kark-przetra
    ci/ i kilku
    > postanowiło pomóc np. finansowo. Czasami było to 100 zł, czasami trzy
    > zera przed przecinkiem.

    Darowizny zgłoszone do urzędu skarbowego czy tez naczelnik będzie
    musiał się z tylnego siedzenia z płaczem spowiadać, dlaczego ukarać
    musiał?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2014-02-12 15:48:45
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Zobaczymy, czy sąd w Kole teraz się wykaże. :) Link bezpośredni do w/w
    > zdjęcia https://www.facebook.com/photo.php?fbid=464103080372
    880

    > Nie bójcie się, fotografować i zgłaszać skargi. Policjantów przepisy tez
    > dotyczą, drogówkę w szczególności.

    Gdy mnie namierzali Iskra i setki innych, tez stali na samym skrzyzowaniu,
    malo tego bylo to w nocy :)
    http://goo.gl/maps/0hOLN
    Niestety nie mialem aparatu a moj stary telefon nie ma lampy(diody)
    Czekam od 3 miesiecy na wyrok nakazowy

  • 33. Data: 2014-02-12 15:49:34
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Zakładając przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
    > policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobią ci jesień
    > średniowiecza.

    Wie. Ja skończyliśmy został poinformowany.

    --
    anacron
    aba/

  • 34. Data: 2014-02-12 15:51:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Wtedy tacy jak Ty napiszą, że to fałszywka.

    > Bez komentarza.

    No wlasnie, bez komentarza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2014-02-12 15:52:27
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 12.02.2014 15:48, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    > skrzyzowaniu, malo tego bylo to w nocy :)
    > http://goo.gl/maps/0hOLN
    > Niestety nie mialem aparatu a moj stary telefon nie ma lampy(diody)

    Znajdź mnie na fb, zaproś dodam Cię do stosownej grupy, poczytasz sobie
    co i jak.

    --
    anacron
    aba/

  • 36. Data: 2014-02-12 16:04:12
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Znajdź mnie na fb, zaproś dodam Cię do stosownej grupy, poczytasz sobie
    > co i jak.

    Obserwuje i trzymam reke na pulsie. Na pewno odezwe sie jak przyjdzie wyrok,
    na razie nie chce mi sie tym zaprzatac glowy, ale sprzeciw juz przygotowany
    :)

  • 37. Data: 2014-02-12 16:15:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Tu już nawet snickersy nie pomogą.
    >
    > Zakładając przez ułamek sekundy, że to prawda, to mam nadzieję, że ten
    > policjant dowie się, że był nagrywany i jego koledzy zrobią ci jesień
    > średniowiecza.

    AZ jest złośliwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
    nienawidzisz! "Mam nadzieję, że cię zgnoją" - czemu tak piszesz? Aż taką
    miłością pałasza do naszego pokrzywionego systemu?

    --
    MN

  • 38. Data: 2014-02-12 16:20:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-12, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > AZ jest złośliwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
    > nienawidzisz!

    Marcinie, ja nie jestem zlosliwy, ja po prostu jestem realista. Popieralem
    go do momentu kiedy zaczal gwiazdorzyc i opowiadac jakies niestworzone
    historie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2014-02-12 16:41:12
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Darowizny zgłoszone do urzędu skarbowego czy tez naczelnik będzie
    > musiał się z tylnego siedzenia z płaczem spowiadać, dlaczego ukarać
    > musiał?
    Nie kracz, pewnie nie przekroczył kwoty 4902 zł w ciągu ostatnich 5 lat.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 40. Data: 2014-02-12 16:47:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    > AZ jest złośliwy, bo nie wierzy w sukces anacrona, ale Ty wręcz go
    > nienawidzisz!

    Nie.

    > "Mam nadzieję, że cię zgnoją" - czemu tak piszesz? Aż taką miłością
    > pałasza do naszego pokrzywionego systemu?

    A Ty nie uznajesz legalności władzy i jej organów? Chcesz totalnej
    bezkarności przestępców? Uważasz, że przedstawicieli władzy należy
    poniżać i jeszcze to rozgłaszać? Opamiętania - komuna się skończyła
    ćwierć wieku temu. Masz choć tyle lat?

    --
    Best regards,
    RoMan