  • Data: 2011-09-09 08:04:22
    Temat: Re: Tak wyprzedza idiota
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-09-08 19:17, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > http://www.tinyurl.pl?aq9Rr47W
    >
    > "Idiota za kierownicą" - w tak ostrych słowach skomentował swój film
    > kierowca samochodu osobowego, który podróżował we wtorek jedną z
    > małopolskich dróg. Tylko dzięki własnemu refleksowi @Tomasz uniknął
    > wypadku, do którego o mało nie doprowadził kierowca nadjeżdżającego z
    > przeciwka Seata. Całą sytuację @Tomaszowi udało się nagrać dzięki
    > zainstalowanej w samochodzie kamerze.
    >
    > Takich przygłupów powinni kierować na badania psychologiczne...
    >

    > Pozdrawiam
> [...]

    się zdaje że tego kierowcy ciężarówki to się da namierzyć, być może
    pamięta numery tego seata. W takich sytuacjach dobrze mieć cb, raz dwa
    namierzyli bo gościa po numerach. Z resztą sam byłem kiedyś w podobnej
    sytuacji aczkolwiek gość jechał w tę samą stronę co ja,i wyprzedzał na
    wariata. Wystarczył tel. na 112 i już lecieli chłopaki od Wolbromia
    zatrzymali go przed Olkuszem , ja wtedy grzecznie zjechałem i
    powiedziałem miśkom że jakby co to mogę świadczyć. Zapytał tylko czy jak
    będzie potrzeba to się pofatyguję do tutejszego sądu, powiedziałem nie
    ma sprawy. Ale koleś przyjął mandat bez mrugnięcia okiem. Dlaczego o tym
    piszę ano dla tego że w takich sytuacjach trzeba reagować nawet jak to
    mi się nie przytrafiła taka niebezpieczna sytuacja. Naprawdę wystarczy
    żeby ktoś z tej kolumny zadzwonił na 112 + do tego @tomasz i miśki się
    puszczą za takim gnojem.
    pozdrawiam
    marcin jan