  • 51. Data: 2010-05-25 08:23:31
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4bfab392$0$2595$65785112@news.neostrada.pl...

    > Będzie mniej smutno na wakacyjnej stacji paliw, jako jedynej osobie nie
    > biorącej faktury na paliwo :-P

    bez przesady, przecież do tego US spokojnie może się przyczepić
    Ja mam małą firemkę i zgadzam się na to aby pracownik jeździł prywatnie
    firmowym autem- jest to mój dodatek do jego pracy. Ty dostajesz premię albo
    większą wypłatę, ja nie jestem w stanie tego zrobić i chcę jakoś
    'wynagrodzić' gorsze warunki pracownikowi. Twój pracodawca twoją premię czy
    wypłatę wlicza w koszty, dlaczego ja nie mógłbym wliczyć swoich wydatków
    (jest to niewielki procent, ma też swoje auto i nim jeździ 'na wypady', ale
    w tygodniu po jakby nie patrzeć długiej pracy nie przeszkadza mi
    wykorzystanie mojego auta). Z resztą auto to nie tylko paliwo, to także
    naprawy, ubezpieczenie itp. - może te koszty też zacznijmy rozliczać u
    pracowników.
    Śmieszniejsze jest to że ktoś w Seicento Van może odliczać vat, a ja w moim
    kombi do którego samego bagażnika więcej wejdzie niż do seicento już nie- a
    auto jest jak najbardziej używane w celach służbowych

  • 52. Data: 2010-05-25 08:33:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:htfqd6$gts$1@inews.gazeta.pl...

    > Śmieszniejsze jest to że ktoś w Seicento Van może odliczać vat, a ja w
    > moim kombi do którego samego bagażnika więcej wejdzie niż do seicento już
    > nie- a auto jest jak najbardziej używane w celach służbowych

    dokładnie. To jest bzdura miesiąca, a nie regulacja czasu pracy.
    Moze dzięki tacho w koncu słóżbówki nie bedą tak zapierdalać ...

    ps. owszem tacho jest upiedliwe, ale jak spojrzeć na to obiektywnie - to
    niby dlaczego kierownik duzego mobila musi przestrzegac czasu jazdy, a
    małego nie, skoro oboje pracują prowadząc?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 53. Data: 2010-05-25 08:44:42
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Śmieszniejsze jest to że ktoś w Seicento Van może odliczać vat, a ja w
    > moim kombi do którego samego bagażnika więcej wejdzie niż do seicento już
    > nie- a auto jest jak najbardziej używane w celach służbowych

    tez odliczasz vat - tylko mniej
    60% vatu przy paliwie i zakupie i 100% reszta
    a jak masz kratke to 100% vatu przy zakupie i paliwie.

  • 54. Data: 2010-05-25 08:49:29
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    To ja mam propozycje! Wladujmy tacho do WSZYSTKICH osobówek!
    Wtedy nie bedzie problemu z przekraczaniem predkosci, za dlugim czasem
    jazdy.

    ooo tak to jest.to. fajnie tak pieprzyc o czyms jak nie dotyczy to
    pieprzacego - prawda?

  • 55. Data: 2010-05-25 08:54:43
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-25 08:18, ToMasz pisze:
> [...]
    > to samo za 5 tyś - i wyremontujez za 15 - od 15 odliczysz bez problemu.
    > Zwrot vatu jest dyskusyjny tylko przy benzynie/ON i gazie. NAtomiast jak
    > masz samochód elektryczny - wszystko jest OK ( na gaz ziemny też)
    > Stąd znowu odczucie ze prowadzący DG są "rżnięci"
    >
    > Ogólnie rzecz biorąc, powinno sie dać odliczać VAT z opłat zwiazanych z
    > prowadzeniem DG. Moim zdaniem spokojnie wszystkie auta 2 miejscowe z
    > kratką i "paką" (nawet seicento van), powinny mieć mozliwość odliczenia
    > VAtu nawet jak ktoś zawiedzie dziecko do przedszkola. To znikoma część

    Mój b. szef - właściciel firmy w niej nie zatrudniony - miał pięknego
    jaguara. W kufrze miał maleńką kasetkę przykręconą dwoma śrubeczkami do
    podłogi bagażnika.
    Wóz figurował w papierach jako bankowóz do przewożenia pieniędzy.

    To my, prowadząc DG, przegięliśmy. Nie dziw się, że jesteśmy postrzegani
    jako wyzyskiwacze.
    Podwiezienie do przedszkola nie budzi zastrzeżeń ale faktura na dalekiej
    wyprawie wakacyjnej, czy samochód córki nie pracującej w firmie już tak.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 56. Data: 2010-05-25 08:56:17
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-25 08:04, SALAMON pisze:
    > Taki mały bonus od firmy
    > której przynoszę dochody moją ciężką pracą.

    Masz świadomość, że było Twój "bonus" był zwykłym oszustwem ?.

  • 57. Data: 2010-05-25 08:59:42
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-05-25 07:54, WW pisze:
    > Jak zawyżanie kosztów a więc okradanie państwa czyli mnie, ma mi
    > przynieść korzyści
    > ?.

    Jesteś politykiem czy starym komuchem?

    --
    Pozdr
    Rychu

  • 58. Data: 2010-05-25 09:01:57
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-05-25 07:57, WW pisze:

    > Czyli mówiąc prościej, "kradnij jak masz okazję, a nie masz, to ją
    > stwórz " ??

    Kto kradnie? Raczej nie daj się okradać jak masz okazję. Tylko,
    że jak widać, jak Kalego okradać, to i Kali okradać. Tak Cię
    boli, że niektórzy się nie dają okradać?

  • 59. Data: 2010-05-25 09:05:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-25 08:54, WW pisze:
> [...]
    > Podwiezienie do przedszkola nie budzi zastrzeżeń ale faktura na dalekiej
    > wyprawie wakacyjnej, czy samochód córki nie pracującej w firmie już tak.
    Tylko dlaczego zastosowano odpowiedzialność zbiorową, zamiast tępić tych
    przeginających?

    Maciek

  • 60. Data: 2010-05-25 09:08:59
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-05-25 08:56, WW pisze:
    > Masz świadomość, że było Twój "bonus" był zwykłym oszustwem ?.
    >
    > Pozdrawiam
    > WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    > Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

    Masz świadomość, że jeżdżąc z CB oszukujesz innych kierowców,
    którzy nie jeżdżą z CB? Powinni zakazać jazdy z CB, bo ten
    bonus jest zwykłym oszustwem.

    Czy teraz włącza Ci się pomału myślenie?

    --
    Pozdr
    Rychu