  • 131. Data: 2010-05-25 13:51:26
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: to <t...@a...xyz>

    Cavallino wrote:

    > To mnie się całe życie okrada, próbując wyciągać rękę po moje.

    No właśnie, nie przypominam sobie kiedy dostałem cokolwiek od państwa,
    pomijając może możliwość jeżdżenia po gejowych drogach. Niestety dla
    niektórych granice moralności są tożsame ze złodziejskim prawem, a nawet
    nie tyle prawem co jego głupawą interpretacją.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 132. Data: 2010-05-25 13:56:22
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > A państwo nie powinno mnie okradać.
    > Jemu to wisi, więc czemu ja miałbym drugi policzek nadstawiać?

    Kiedy zgwalca ci psa, zastrzela zone i podpala samochod, nie jecz wtedy ze
    policji nie bylo a straz pozarna nie miala czym dojechac. Na to miedzy
    innymi panstwo okrada.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 133. Data: 2010-05-25 13:57:12
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-25 12:07, WW pisze:
    > Dlatego kobieta w ciąży zakłada firmę, płaci JEDNĄ !! najwyższa stawkę
    > ubezpieczenia ok. 200 zł i ...idzie na zwolnienie.
    > Przez 5 miesięcy dostaje z ZUS ponad 5700 zł miesięcznie. Po 5
    > miesiącach zamyka firmę.
    E! Jak to policzyłeś, bo ZUS ma na to chyba trochę inny pogląd? :->
    Podstawa wymiaru składki chorobowej nie może przekroczyć zdaje się 250%
    przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia, czyli wynosi obecnie coś koło
    8000 PLN, ubezpieczenie chorobowe przedsiębiorcy aktywuje się po 3
    miesiącach płacenia składki, a do obliczania zasiłku bierze się chyba
    średnią z ostatnich 12 miesięcy, więc wylicz mi to proszę jeszcze raz :->

    Maciek

  • 134. Data: 2010-05-25 13:59:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ba! Pan Józek z panią Kasią pewnie też by podatki zapłacili, gdyby nie
    > to, że muszą zatrudnić się na czarno, bo burżuj nie jest w stanie
    > zapłacić im tyle, żeby na ZUS'y i inne pierdoły starczyło, bo sam już te
    > ZUS'y i inne pierdoły popłacił :->

    Ba, popłacił bo musiał (pod groźbą więzienia), przecież nikt normalny
    dobrowolnie tego nie płaci, bo i po co?
    Przecież "burżuj" nie zamierza liczyć na starość, że coś od państwa dostanie
    co wystarczy mu na dożycie, nie jest taki głupi.

  • 135. Data: 2010-05-25 14:01:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tak działa wiekszośc systemow podatkowych na tym świecie. Samochód firmowy
    > powinien przynosić zyski _firmie_. Dlatego jest tańszy w ekspolatacji _dla
    > firmy_. A że u nas jest tańszy również dla Kowlaskiego

    U nas? Chlopie, rozejrzyj sie po swiecie troche. Ja majac swoja firme (po
    pracy czasem robie rozne projekty na kieszonkowe) nie place nic dopoki nie
    zarobie (czyli zadnego ZUSu). Odliczam sobie VAT z paliwa za samochod
    prywatny, bo nim dojezdzam do klienta i nie czuje potrzeby kupowania
    drugiego z kratka, sratka ani kiwajacym pieskiem. Odliczam sobie czesc
    kredytu na mieszkanie (bo z domu pracuje), odliczam sobie 1/4 wydatkow na
    internet i komorke, prywatna. ZUS? Grosze miesiecznie stosunkowo do zarobkow
    z wlasnej dzialalnosci, moge sobie trzy miesiace bimbac stopami na kanapie
    jesli przyjdzie ochota i nie zaplace grosza, bo za co?

    Tak dziala wiekszosc krajow na swiecie - obywatelowi na reke, zamiast
    wydzierac z gardla cokolwiek sie zarobilo. Wiec nie truj o zadnym "u nas",
    bo to akurat polski system jest cholernie wymagajacy.

    Pozdarwiam
    Kamil

  • 136. Data: 2010-05-25 14:03:15
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-25 13:56, kamil pisze:
    > Kiedy zgwalca ci psa, zastrzela zone i podpala samochod, nie jecz wtedy ze
    > policji nie bylo a straz pozarna nie miala czym dojechac. Na to miedzy
    > innymi panstwo okrada.
    Gdyby tylko na to okradało, to myślę, że wszyscy by z ochotą płacili.
    Niestety jest tego więcej i budżet policji, czy innych służb, to jest w
    tym wszystkim mały pikuś.

    Maciek

  • 137. Data: 2010-05-25 14:05:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-25 13:51, to pisze:
    > No właśnie, nie przypominam sobie kiedy dostałem cokolwiek od państwa,
    > pomijając może możliwość jeżdżenia po gejowych drogach.
    W niektóych krajach to ludzie potrafią płacić grube pieniądze za
    off-road, a u nas masz w ramach podatków, można powiedzieć: prawie darmo :->

    Maciek

  • 138. Data: 2010-05-25 14:05:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bartas_M5" <b...@i...pl> wrote in message

    > Jestem za.
    > Jeśli takie auto ma w dowodzie że jest to auto ciężarowe, to powinno się
    > stosować do przepisów dla ciężarówek, czyli zakazy wjazdu, ograniczenia
    > prędkości itp.
    >
    > Ja tam mojej M5 nigdy bym nie zakratkował.

    Mnie raz zona w M3 zakratowala, pol dnia nie moglem wyjsc zanim slusarz nie
    przecial krat..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 139. Data: 2010-05-25 14:06:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Gdyby tylko na to okradało, to myślę, że wszyscy by z ochotą płacili.

    Problem jest inny - płacą i g... z tego mają.
    Jeśli państwo bierze na siebie opłatę za czyjeś bezpieczeństwo, to bierze
    też na siebie odpowiedzialność za nie.
    Spróbuj pozwać państwo za zgwałcenie psa z tytułu tej odpowiedzialności.
    Nie poczuwa się.
    Ale kasę zabrało i raczej nie odda.

  • 140. Data: 2010-05-25 14:41:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > A co jest złego w jeździe przez osiem godzin?

    Np 642 wypadkow, 127 trupow i 960 rannych z powodu przysniecia za
    kierownica w 2007 roku.

    Pozdrawiam
    Kamil