  • 101. Data: 2010-05-25 12:49:58
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4bfba995$0$17106$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie, bo on prawnie Ci by się należał.

    Właśnie na tym polega Twój błąd.
    Uważasz, ze okradanie przez państwo jest ok.

    Wisi mi jakie sobie państwo uchwali prawo, którego skutkiem będzie
    sięgnięcie do mojej kieszeni i rozdanie tej kasy swoim wyborcom (i sobie
    przy okazji też).

    > Państwo nie kradnie.

    Kradnie.

    >Państwo egzekwuje należne prawem podatki.

    Które nie są niczym innym jak złodziejstwem, jeśli nie są oparte na zasadzie
    "coś za coś".

    > Nie Toje, tylko firmy a to już różnica.

    Ale firma moja i wszystko co posiada.
    Czyli auta też.

    >Właśnie za nią zapłaciłeś o 22% mniej niż Kowalski za swoje.

    Nie mam kratkowozu, więc nie bredź.

    > Nie za twoje ale za firmy bo przed opodatkowaniem.

    Ta, bo te pieniądze to państwo przyszło i mi dało.

    > Dopiero po opodatkowaniu zysk staje się Twój

    A wcześniej to moja kasa jest wszystkich komuchów w Twoim stylu, ale moja
    nie?
    ROTFL !!!!!

    > Nie twoje a firmy - j.w.

    Czyli za moje.
    Albo inaczej - do mnie należące - jeśli tobi Ci to różnicę.

  • 102. Data: 2010-05-25 12:52:23
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    WW wrote:

    > Prymitywny unik :-(

    A czy tłumaczenie, że jak ktoś nie ponosi dodatkowych kosztów,
    to jego produkt jest tańszy dla Ciebie nie jest prymitywne?

    > Może warto dodać, że w UE trwają prace nad przepisem nakazującym
    > wyposażanie nowych samochodów w "czarne skrzynki", do których w czasie
    > kontroli drogowej będzie miała dostęp policja. Inny wariant zakłada,
    > że taka skrzynka sama prześle przez satelitę informacje o tym gdzie i
    > jak szybko dany pojazd się poruszał.
    > Wszystko oczywiście dla naszego bezpieczeństwa.

    A ustalili już jadłospis dla mnie w dni kiedy mam do przejechania do 100km
    i w te kiedy jeżdżę po mieście? ;-)

  • 103. Data: 2010-05-25 12:54:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Możesz uzasadnić to jak chcesz.
    > Fakt przyjęcia odpowiedzialności zbiorowej

    Zbiorowo pracowali w instytucjach mających na celu popełnianie przestępstw,
    sami sobie premie ustalali, to dokładnie takim samym prawem im te premie
    zabrano.

    > Dopiero Trybunał międzynarodowy, przed którymi ten wyrok się nie utrzyma,
    > przywróci w Polsce poszanowanie prawa.

    Rozumiem już Twój punkt widzenia.
    Stary komuch po prostu, co twoje, to moje, a co moje to nie rusz.

    Cały kraj ma robić na emeryturki swoich esbeków, ileby sobie ich nie
    przyznali.

    Oczywiście moje podejście jest dokładnie odwrotne - niech sobie każdy martwi
    o siebie, a emerytura ma być z tego co SAM sobie odłożyłeś gdy pracowałeś,
    podobnie jak opieka lekarska, kształcenie itd
    Można się pokusić o jakiś rodzaj umowy że bulimy podatki na policję, wojsko
    itd, ale coś za coś i w umówionej wysokości, a nie w takiej jak sobie akurat
    "władza" zażyczy.
    Zmienialne przez referendum.

  • 104. Data: 2010-05-25 12:55:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ja też, ale dopóki jest jak jest, to albo przestrzegamy prawa

    Prawa stanowionego WBREW woli narodu nie przestrzegamy.

  • 105. Data: 2010-05-25 12:56:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    WW pisze:

    > Okradasz budżet, czyli państwo, czyli wszystkich jego obywateli.

    Nie przesadzalbym z tym okradasz, to raz.

    Dwa, ze jak widzisz rozliczenie uzywania auta do celow glowne firmowych
    a troche prywatnych ?

    Tylko prosze nie mow ze trzeba kupowac 2-gie auto.

    I dlaczego od paliwa zuzytego do celow sluzbowych nie mozna odliczyc VAT ?

    Wg mnie Panstwo wie ze tego sie nie da rozliczyc wiec zaklada ze
    zabierze VAT a odpusci kto gdzie jezdzi.

    Trzy, budzet czyli Panstwo czyli jego obywatele.

    Wg mnie kolejnosc jest odwrotna: Obywatele czyli Panstwo czyli budzet.

    W czym tkwi roznica - ano w tym ze obywatel sensowniej wyaje swoje
    pieniadze niz Panstwo to czyni w jego imieniu, w dodatku taniej o koszt
    machiny urzedniczej. IMO obywatel jest w stanie cos zrobic za zlotowke,
    a Panstwo zeby zrobic to samo potrzebuje 2 zlotych.

    > A jadąc na urlop z rodzina tego nie robisz ?

    Jesli chodzi o uzycie auta to nie widze problemu.

    Jesli chodzi o paliwo to w przypadku wlasciciela firmy jest to niezgodne
    z prawem, ale tez jego osobista odpowiedzialnosc przed US.

    KJ

  • 106. Data: 2010-05-25 12:57:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A oni maja prywatnych złodziei gdzieś. :-P

    Zdaję sobie sprawę.
    Tylko nie nazywaj czarnego białym i odwrotnie.
    To państwo jest złodziejem, a obywatel ofiarą, a nie tak jak Ty chcesz.
    To samo dotyczy darmozjadów, którzy dzieci narobili, ale utrzymywać ich już
    nie mają zamiaru - to oni są złodziejami, gdy wyciągają łapę po kasę
    należącą do innych.
    Twojego byłego komunistycznego ustroju i emeryturek po nim też to dotyczy -
    płaciliście komuchom podatki, to idźcie teraz do nich po emerytury.

  • 107. Data: 2010-05-25 12:58:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Cavallino pisze:

    > Kradnie.

    a ja tam nie wiem, ale mi sie bardzo podoba takie niemieckie powiedzenie:

    "Nie kradnij ! Państwo nie toleruje konkurencji na swoim terenie"

    KJ

  • 108. Data: 2010-05-25 12:59:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    WW wrote:

    > Nie, bo on prawnie Ci by się należał.

    Może z prawnego punktu widzenia nie jest to kradzież, ale wyobraź sobie
    dwie sytuacje:

    1. Każdy obywatel prowadzi DG i wrzuca prywatne wyjazdy w koszty
    2. Każdy obywatel przestaje pracować i idzie na zasiłek

    Kto by kogo tu okradał?

    > Państwo nie kradnie. Państwo egzekwuje należne prawem podatki.

    Ta, super, samo sobie ustala prawo, podatki, a potem samo je egzekwuje.

    > Nie Toje, tylko firmy a to już różnica. Właśnie za nią zapłaciłeś o 22%
    > mniej niż Kowalski za swoje.

    Poczytaj sobie cokolwiek o prawie podatkowym bo wszystko spłaszczasz i
    uogólniasz.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 109. Data: 2010-05-25 13:00:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > machiny urzedniczej. IMO obywatel jest w stanie cos zrobic za zlotowke, a
    > Panstwo zeby zrobic to samo potrzebuje 2 zlotych.

    Dokładnie tak.
    I co gorsza - tą złotówkę zeżre ten sam, kto zdecyduje że musisz w podatku
    tą złotówkę dołożyć.
    De facto płacisz w podatku TYLKO JEMU, bo przecież i tak redystrybucja
    pierwotnej złotówki się nie zmieni i ją wydasz.

  • 110. Data: 2010-05-25 13:04:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Z matematyką też na bakier jesteś.
    > Od netto też odliczasz dochodowy, więc różnica jest rzędu 18%.
    zle sie wyrazilem.
    odliczasz 18% od kwoty netto+nieodliczonego podatku vat
    czyli zakladamy ze brutto kapeć kosztuje 122pln ze stawka 22%

    jak masz prawo odliczyc vat kapcia to odliczasz 22% vat i 18% z kwoty netto
    (100)

    jak nie masz prawo odliczyc vatu kapcia to wyjdzie ci 0 z odliczenia vatu i
    18% z kwoty 122