  • 1. Data: 2010-05-24 19:03:11
    Temat: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: CUT <C...@C...pl>

    Oglądałem dziś "Raport Turbo". Mówili coś o projekcie ustawy UE
    nakazującej montaż tacho i rejestr czasu pracy kierowców aut z kratką.

    Było by "miło" gdyby to przepchnęli.

  • 2. Data: 2010-05-24 19:04:20
    Temat: Re: Tachografy w samochodach z kratką.
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-05-24 19:03, CUT pisze:
    > Oglądałem dziś "Raport Turbo". Mówili coś o projekcie ustawy UE
    > nakazującej montaż tacho i rejestr czasu pracy kierowców aut z kratką.
    >
    > Było by "miło" gdyby to przepchnęli.

    http://dziennik.pl/gospodarka/article599558/Unia_bie
    rze_sie_za_sluzbowe_samochody.html

  • 3. Data: 2010-05-24 19:05:50
    Od: CUT <C...@C...pl>

  • 4. Data: 2010-05-24 19:12:49
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-24 19:03, CUT pisze:
    > Oglądałem dziś "Raport Turbo". Mówili coś o projekcie ustawy UE
    > nakazującej montaż tacho i rejestr czasu pracy kierowców aut z kratką.
    >
    > Było by "miło" gdyby to przepchnęli.

    Będzie mniej smutno na wakacyjnej stacji paliw, jako jedynej osobie nie
    biorącej faktury na paliwo :-P

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm

  • 5. Data: 2010-05-24 19:25:58
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    zazdrościsz? to zaloż firmę.

    wiesz jak wyglada praca kierowcy samochodu ciezarowego z tacho? wiesz jakie
    sa kary zwiazane z itd?
    wiesz tez ze to ty zaplacisz za to wszystko jako konsument?

  • 6. Data: 2010-05-24 19:29:56
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-05-24 19:25, Michał Gut pisze:
    > zazdrościsz? to zaloż firmę.
    >
    > wiesz jak wyglada praca kierowcy samochodu ciezarowego z tacho? wiesz
    > jakie sa kary zwiazane z itd?
    > wiesz tez ze to ty zaplacisz za to wszystko jako konsument?

    I tak płacę, jak cwaniaczki wliczają swoje urlopowe wydatki w koszta
    firmy a wiec w cenę końcową.

  • 7. Data: 2010-05-24 19:46:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    CUT wrote:
    > Oglądałem dziś "Raport Turbo". Mówili coś o projekcie ustawy UE
    > nakazującej montaż tacho i rejestr czasu pracy kierowców aut z kratką.
    >
    > Było by "miło" gdyby to przepchnęli.

    Nie glupi to byl pomysl podatku od aut sluzbowych. Kupe osob jezdzi, naciaga
    firme na paliwo, tlucze sie autem do przedszkola i na zakupy itd. Tak
    zazdroszcze, za swoje sam musze placic.

    Jak ja mam placic podatek od byle g... to auto sluzbowe to tez jakis dodatkowy
    bonus, drogie naprawdy pokrywa firma a nie kierowca - trzeba sie zrzucic na
    powodzian wiec do roboty poslowie :)

  • 8. Data: 2010-05-24 20:08:05
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Oglądałem dziś "Raport Turbo". Mówili coś o projekcie ustawy UE
    > nakazującej montaż tacho i rejestr czasu pracy kierowców aut z kratką.
    >
    > Było by "miło" gdyby to przepchnęli.

    Jestem za.

    Wreszcie zaczną rezerwować
    hotele przed i po spotkaniach na drugim końcu Polski.
    A jadąc np. z Elbląga do Katowic,
    kulturalnie będzie się można wyspać po środku.

    A wszystko zostanie wliczone klientowi w cenę.

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2010-05-24 20:12:11
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Nie glupi to byl pomysl podatku od aut sluzbowych. Kupe osob jezdzi,
    > naciaga firme na paliwo, tlucze sie autem do przedszkola i na zakupy itd.
    > Tak zazdroszcze, za swoje sam musze placic.

    No to skoro to takie "miody" to weź się zatrudnij
    w takim charakterze.

    Nie pasuje ?
    To nie zazdrość.

    Negocjuje się całość warunków zatrudnienia
    - widocznie swoje słabo wynegocjowałeś.

    A naciąganie w poważnych firmach
    nie uchodzi / nie przechodzi.

    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2010-05-24 20:15:28
    Od: Bartas_M5 <b...@i...pl>

    CUT pisze:
    > Oglądałem dziś "Raport Turbo". Mówili coś o projekcie ustawy UE
    > nakazującej montaż tacho i rejestr czasu pracy kierowców aut z kratką.
    >
    > Było by "miło" gdyby to przepchnęli.

    Jestem za.
    Jeśli takie auto ma w dowodzie że jest to auto ciężarowe, to powinno się
    stosować do przepisów dla ciężarówek, czyli zakazy wjazdu, ograniczenia
    prędkości itp.

    Ja tam mojej M5 nigdy bym nie zakratkował.