  • 21. Data: 2012-07-01 12:16:36
    Temat: Re: Tablet iPad 2
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-01 12:05, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:

    > I naprawde nie widzisz problemu ze IDENTYCZNE pytanie bylo ok gdy dotyczylo innej
    marki tabletu? Nie wiem czy zrozumiales co zrobilem - ja tylko SKOPIOWALEM post na
    ktore grupowicze odpowiedzieli i nikt z atakami nie wyjezdzal. I tylko zmienilem
    marke producenta.

    Nieprawda, tylko ty sobie tak to tłumaczysz.

    > To tak jakbys tego swojego motocykliste karcil jesli jechalby Honda ale w innych
    przypadkach bys go zignorowal.

    Też nieprawda a dodatkowo chybiony przykład.

    > Mozesz teraz bredzic dlaczego nie powinienem o to pytac (fakt, nie powinienem). Ale
    tak samo co 20 watek tutaj nie powinien sie pojawic. Z tym ze nikomu to nie robi
    roznicy jesli tylko marka jest "akceptowalna". Podalem Ci przyklad - zamiennik tuszu
    czy instalowanie Windowsa to nie sa stricte pytania dotyczace sprzetu PC. Dlaczego
    tam nie lecisz marudzic? Dlaczego nie pytasz czy ten kabel USB bedzie podpiety do
    PCta a nie np. do ladowarki samochodowej? Czy tusz lub kabel jest dla Ciebie bardziej
    "komputerem osobistym" od iPada? Tak/Nie?

    Nieprawda, ale zawsze możesz dowieść swojej racji pokazując konkretny
    wątek tabletu (nie będącego PeCetem) innego producenta który został
    potraktowany inaczej. Potrafisz czy dalej będziesz trollował ?

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2012-07-01 12:27:40
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    >Nieprawda, ale zawsze możesz dowieść swojej racji pokazując konkretny
    wątek tabletu (nie będącego PeCetem) innego producenta który został
    potraktowany inaczej. Potrafisz czy dalej będziesz trollował ?

    pewnie ze potrafie. To wlasnie czyni ta dyskusje taka zabawna. Podalem link do tego
    watku wczesniej. Nie czytasz wypowiedzi w dyskusji w ktorej zabierasz glos? Daj znac
    jak nie znajdziesz, specjalnie dla Ciebie wkleje jeszcze raz.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:
    -

  • 23. Data: 2012-07-01 15:15:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-01 12:27, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:
> [...]
    znac jak nie znajdziesz, specjalnie dla Ciebie wkleje jeszcze raz.

    Podałeś link do jakiegoś forum googla wymagający logowania,
    poproszę o przykład na tej grupie.

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2012-07-01 16:09:21
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 01/07/2012 14:15 RadoslawF wrote:

    > Podałeś link do jakiegoś forum googla wymagający logowania,

    ani to "jakieś forum Googla", ani nie wymaga logowania.

    > poproszę o przykład na tej grupie.

    wątek. Przed chwilą pobrałem z news.gazeta.pl

    --
    The Mis'

  • 25. Data: 2012-07-01 18:18:05
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    Radoslaw,

    To jest przyklad z tej grupy. Poszukaj "ZePad Zt-180"

    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 26. Data: 2012-07-01 20:20:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-01 18:18, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:

    > To jest przyklad z tej grupy. Poszukaj "ZePad Zt-180"

    Miał szczęście lub to był jego pierwszy występ.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2012-07-01 23:18:11
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, July 2, 2012 4:20:27 AM UTC+10, RadoslawF wrote:

    > Miał szczęście lub to był jego pierwszy występ.

    Aha, czyli przegrac z honorem tez nie potrafisz. Jak Ci pokazalem link to teraz "nie
    liczy sie". A odrobine wyzej napisales, cytuje:
    >Nieprawda, ale zawsze możesz dowieść swojej racji pokazując konkretny
    wątek tabletu (nie będącego PeCetem) innego producenta który został
    potraktowany inaczej.

    Wiec z mojej strony EOT. Szkoda duskutowac z kims kto po pierwsze nie czyta
    wypowiedzi innych (wpadka z linkiem), po drugie "zapomina" co sam wczesniej napisal
    (bo tak mu wygodnie. Dziecinada.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 28. Data: 2012-07-02 08:31:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan_007 Iguan_007 napisa?(a):

    > No to teraz wyjasnienie. Tak naprawde nie mam zadnego problemu z
    > iPadem. Zalozylem sie z kolega ze w Polsce jest jakas smieszna obsesja
    > na punkcie produktow Apple. I wlasnie wygralem.

    Z mojego punktu widzenia, obaj wyszliscie na glupców ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 29. Data: 2012-07-02 12:08:54
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-02 06:31:40 +0000, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Iguan_007 Iguan_007 napisa?(a):

    > Z mojego punktu widzenia, obaj wyszliscie na glupców ;)

    Ekem, jeśli tak ci wychodzi z przemyśleń, to nie jest to powód do dumy.
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2012-07-02 21:06:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-07-01 23:18, Użytkownik Iguan_007 Iguan_007 napisał:

> [...]
    wypowiedzi innych (wpadka z linkiem), po drugie "zapomina" co sam wczesniej napisal

    Fajnie że EOT, ja jeszcze tylko w kwestii dziecinady, występuje
    ona kiedy osobnik nie mający racjonalnego argumentu broni się
    tekstem "a Kaziu robił to samo i jego nikt nie skrzyczał".
    I mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę że taka metoda obrony
    jest na poziomie pięciolatka.