  • Data: 2013-11-21 12:15:10
    Temat: Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2013 10:42, R.e.m.e.K pisze:
    > Witam
    >
    > Potrzebuje kupic tablet z Androidem, ekran 10''.
    >
    > Nie mam w tym doswiadczenia, ale wybralem na razie model:
    >
    > NAVROAD NEXO NOVA
    > Procesor: ROCKCHIP RK3188 czterordzeniowy 1,6 GHz
    > Uklad graficzny: czterordzeniowy Mali-400 MP4
    > ekran: 10,1'' 1920x1200 IPS
    > RAM: 2GB
    > Pamiec wbudowana: 16GB
    > Gniazda: mini HDMI, microSD
    > Android: 4.2.2
    >
    > Kosztuje 870 pln
    >
    > Czy znacie cos lepszego w podobnej cenie?

    ja ostatnio szukałem tableta ale podajac parametry a nie ilość kasy. wg
    mnie 1920p to wielkość za duża, niema szans aby to dostrzec. Zastanów
    sie jakie były rozdzielczości w monitorach pc! na 14 calach komfortowo
    pracowało się przy 800x600. Tak więc (na drodze porównania tego co widzę
    trzymając tablet w ręce) wybrałem ok 1200 punktów. Z tymi rdzeniami -
    trudno wyczuć jak jest. mam teraz tablet jednordzeniowy ok1ghz, i 4
    rdzeniowy 1.2ghz. ten drugi jest szybszy.... ale nie 4 razy! Co więcej,
    trudno stwierdzić czy jest szybszy czy nie od sgs2, który bądź co bądź
    już demonem szybkosci nie jest. Może się więc okazać że o szybkości
    decyduje więcej czynników, ktre ciężko porównać.
    Jeszcze uwagi. tablet to nie PC. nie wszystko da się zrobić. wczoraj
    okazało się ze w tablecie nie da się ustawić proxy PAC które jest
    konieczne do dostępu do biblioteki na poliltechnice. na innym nie działa
    aero2, nie wiadomo dla czego, wsparcia brak, bo firma mało znana. Być
    moze dałoby się z rootem(PAC), ale na to niema narazie recepty.
    natomiast stary tablet - śmiga z aero2 bez zastrzeżeń. Podobnie z
    portami. jak jest wetknięte usb (modem) to niema dojścia do ładowania.
    ładowarka co prawda 5V, ale już nie usb, więc trzeba ją targać ze
    sobą.... A stary tablet trak ma 2 gniazda usb w tym jedno duże!
    jeśli 1920p nie jest konieczne to zobacz steelcore2, albo porównywalnego
    larka (nie pamiętam nazwy, i lark niema BT)
    ToMasz