  • Data: 2013-11-22 10:50:32
    Temat: Re: Tablet 10'' do tysiaca pln
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-11-2013 10:12, Chris pisze:
    > Wygoda pracy na większym ekranie ?? oglądanie filmów na 10" to nie to
    > samo co na 4/4,5", przeglądanie stron też jest dużo wygodniejsze,
    > czytanie książek. Tablet ma dużo użytecznych cech ale do ciebie to nie
    > dociera niestety :(

    No nie, bo bo oglądanie filmów na 17,3", to nie to samo co na 7/10". :)
    Wiem, bo nie tak dawno temu byłem zmuszony przez weekend korzystać z
    netbooka HP Mini. Koszmar. :| Obraz mam lepszy na Xperii z Bravia
    Engine. Tylko trochę bliżej patrzałek trzeba ją umieścić. :)
    A książki, jeśli już, to papierowe lub audio. Jeszcze mi się nie udało
    przeczytać całego e-booka "od deski do deski" na jakimś wyświetlaczu.

    --