  • 21. Data: 2012-02-22 21:27:55
    Temat: Re: Ta pani 15 lat nie zmieniała oleju
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Testowałem jazdy bez wymiany oleju w reno ~55kkm (znane mi, bo kiedy
    > był wcześniej wymieniany nie wiem) - nic się nie dzieje, potem nie
    > ma bo auto sobie stoi spokojnie teraz prawie nieruszane - jeździ ok.
    >
    > W większy silnikach reno wymienia się chyba co 25kkm wg producenta.
    >

    > Brak oleju "był testowany" na 2 autach:
    >
    > -Vel Satis 3.5 - silnik się przegrzewał jak zabrakło
    >
    > -Lancia K 2.0 5cyl, strasznie głośno chodził, STRASZNIE (ustać obok
    > się nie dało, w środku ciszej) - tu trzeba było mechanika
    > rozebrać i wywalić opiłki, chodził ok do póki nie wybuchł (~30kkm później).

> [...]

    zapomniałem "o teście bez oleju" w Daewoo Leganzie 2.2:

    po ~170km eksplozja, korba z boku silnika, 2 korba zmielona
    ale silnik odpalał i dało się mały kawałek przejechać
    (bardzo łatwo gasł - automat).

    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2012-02-22 21:28:23
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    jerzu <t...@i...pl> napisał(a):

    > Nawet co 40 tys. Ale... pod pewnymi warunkami.

    Jakimi ?

  • 23. Data: 2012-02-22 22:21:35
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 22 Feb 2012 20:28:23 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Jakimi ?

    Jutro zeskanuję warunki gwarancji, poczytasz sobie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2012-02-22 22:49:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-22 09:03, Vlad The Ripper pisze:

    > A tak z ciekawości, zarżnęła ten silnik, czy nic się nie stało (jak
    > przypuszczam)?

    W zasadzie to zarznela, a zrobila nim cale 215869km
    Chyba nie trzeba dodawac, ze te auta to milion km potrafily spokojnie
    wykrecic, a nie jakies marne 200kkm i to przez 25 lat :/
    I to by chyba bylo na tyle w temacie "oleju nie trzeba wymieniac".

    --
    Karolek

  • 25. Data: 2012-02-23 00:12:04
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > tylko czasami dolewała.
    >
    > Było kiedyś w tv, a tu chyba nie.
    > http://www.youtube.com/watch?v=ATvNPrfpJZI&feature=p
    layer_embedded

    i po co jej wzmocnenia abs asr esp 60poduszek, nawigacja, strefy zgniotu,
    klima,
    4x4, silnik 150km, pompo wtryski, halogney, centralny, dzienne

    to wszytsko pic auto ma jezdzic a licza sie umiejstnosci kierowcy
    i jezdzilo tanio, merc sprzedal zarbol raz i nie trzeba bylo im dokladac
    tak jak obecnie do produkowanych bubli chociazby za sam serwis gwarancyjny
    :P

  • 26. Data: 2012-02-23 10:41:01
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    layer_embedded

    > było było. Ale zupełnie nie rozumiem MB Polska: pani całkowicie "olewała"
    > samochód, a oni jej go za darmo wyremontowali... W nagrodę? Za co?

    Proste. Bo się zobowiązali do specjalnego traktowania jeżeli ona dotrzyma
    jednego warunku: będzie eksploatować ten samochód przez 25 lat. A ta
    eksploatacaja to też trochę śmiechu warta. Lekko ponad 200 tys w 25 lat....
    Toż to dla mercedesa dopiero dobre dotarcie.
    Dotrzymywanie takich obietnic świadczy o klasie firmy i klasie produktu. A
    na pewno jest lepsze dla samochodu niż badziew produkowany np w "pimp my
    ride" ;)
    --
    Jackare

  • 27. Data: 2012-02-23 10:45:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/02/2012 20:17, Michał wrote:

> [...]
    > się nie dało, w środku ciszej) - tu trzeba było mechanika
    > rozebrać i wywalić opiłki, chodził ok do póki nie wybuchł (~30kkm później).

    Wniosek z tego taki, że Vel Satis żre olej, a Lancia robi mało
    wytrzymałe silniki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 28. Data: 2012-02-23 22:25:37
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-02-21 22:02, ojciec pisze:

    > Widzisz że Cię zainteresowało?! Cel został osiągnięty. Leć kupić,
    > będziesz szczęśliwszy!

    mam kupić, bo mnie zainteresował temat? Śmieszny jesteś...

    W.