  • 1. Data: 2012-02-21 18:21:18
    Temat: no to szwagier ma opla...
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Astra III, dwuletnia, przegląd w grudniu, koniec gwarancji 5 stycznia, 17
    tys. przebiegu tylko po mieście...
    no i padł rozrząd, wg dilera "na 3 cylindrach brak ciśnienia, spróbują
    ustawić, a w ogóle to od mrozu" heheh

    Czy ktoś przerabiał z Oplem twz. naprawę z dobrej woli?
    Szawagier ma się bujać z dilerem czy od razu uderzać do centrali?

  • 2. Data: 2012-02-21 18:35:26
    Temat: Re: no to szwagier ma opla...
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś przerabiał z Oplem twz. naprawę z dobrej woli?
    > Szawagier ma się bujać z dilerem czy od razu uderzać do centrali?

    A miał być taki niezawodny .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2012-02-21 19:13:01
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A miał być taki niezawodny .....

    po to kupił, żeby bezproblemowo pojeździć parę lat. no i pojeździł.
    dokładnie parę.

  • 4. Data: 2012-02-22 00:26:04
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś przerabiał z Oplem twz. naprawę z dobrej woli?
    > Szawagier ma się bujać z dilerem czy od razu uderzać do centrali?

    niech ASO pisze do GMPL i załatwia sprawę tak żeby klient był zadowolony,
    trzeba trafić na kogoś normalnego w ASO i można dużo ugrać w GMPL - wątpię,
    żeby całkiem za darmochę, ale za jakiś % wartości naprawy,

    brat

  • 5. Data: 2012-02-22 11:03:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-02-22 00:26, *bratPit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > niech ASO pisze do GMPL i załatwia sprawę tak żeby klient był
    > zadowolony, trzeba trafić na kogoś normalnego w ASO i można dużo ugrać w
    > GMPL - wątpię, żeby całkiem za darmochę, ale za jakiś % wartości naprawy,

    Dokładnie - jakieś 10 lat temu tez mi pękł pasek przy 82 tys km w Astrze
    F. Było to niedługo po serwisie (nie był wymieniany). Samochód bez
    gwarancji - naprawa na koszt GM się odbyła.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2012-03-11 21:51:52
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    >
    > Czy ktoś przerabiał z Oplem twz. naprawę z dobrej woli?
    > Szawagier ma się bujać z dilerem czy od razu uderzać do centrali?

    piszę jak się sprawa skończyła, bo może kiedyś ktoś będzie szukał
    informacji.

    ustalono, że zatał się wałek rozrządu. diler wystąpił do GM o decyzję
    opisując sprawę (mały przebieg, uszkodzenia itp.)
    Po 2 dniach z centrali przyszedł cały nowy komplet do wymiany i decyzja o
    wymianie na koszt dilera (rozliczenie wewnętrzne).
    Tak więc szwagier jeździ, astra lepiej się zbiera niż to było od nowości, do
    kosztu części i robocizny (11 tys.) nic nie musiał dokładać.

    ogólnie bardzo pozytywne zakończenie sprawy z punktu widzenia użytkownika
    opla, bez marudzenia, ekspertyz itp.