  • 11. Data: 2012-02-21 23:01:03
    Temat: Re: Ta pani 15 lat nie zmieniała oleju
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Było kiedyś w tv, a tu chyba nie.
    > http://www.youtube.com/watch?v=ATvNPrfpJZI&feature=p
    layer_embedded

    U mechanika na drzwiach warsztatu widziałem napis:
    Ranking: i wpisy typu 2, 1.5 ale był też 0.5l

    To były rekordy ilości oleju w silniku, dacie wiarę?
    Na moje oko, to ssak nie powinien zaciągnąć przy takich ilościach
    przecież. Przedziwne.

    __
    Irek.N.

  • 12. Data: 2012-02-21 23:51:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Feb 2012 23:01:03 +0100, Irek N. napisał(a):
> [...]
    >
    > To były rekordy ilości oleju w silniku, dacie wiarę?
    > Na moje oko, to ssak nie powinien zaciągnąć przy takich ilościach

    najechalem kiedy sierra na kamien. rozoral miske w najnizszym punkcie,
    gdzies kolo korka spustowego.

    a cisnienie bylo. i przejechalem jeszcze ze 100km ..

    J.

  • 13. Data: 2012-02-22 01:47:13
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@b...maupa.tlen.pl> napisał
    w wiadomości news:ji1158$p46$1@inews.gazeta.pl...

    > Ten mercedes z linku po 25 latach złego traktowania wyglądał niemal jak
    > trup.
    >
    > Uważasz, że współczesny mercedes przy podobnym traktowaniu przeżyje 25
    > lat? No nie wiem :-)
    >
    > Seco

    dlatego nie dostala nowego tylko starego odremontowali;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 14. Data: 2012-02-22 08:58:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-21 23:01, Irek N. pisze:
    layer_embedded

    > U mechanika na drzwiach warsztatu widziałem napis:
    > Ranking: i wpisy typu 2, 1.5 ale był też 0.5l
    >
    > To były rekordy ilości oleju w silniku, dacie wiarę?

    1.5L to sam miałem w pf125, jechał, i czasem tylko mignął lampką na zakręcie.
    Potem już zawsze dokładnie dokręcałem filtr... dopóki mi się chciało samemu,
    oczywiście...

  • 15. Data: 2012-02-22 09:03:59
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Mam znajoma, ktora nie zmieniala oleju ani filtra w Kangoo od 6 lat.
    > Chyba,
    > ze podczas przegladow gwarancyjnych jej zmieniali - no to 4 lata.
    >
    > Tlumaczylem, ze zarznie silnik, ale dla niej to wymysly i fanaberie.

    A tak z ciekawości, zarżnęła ten silnik, czy nic się nie stało (jak
    przypuszczam)?

  • 16. Data: 2012-02-22 09:04:03
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2012-02-21 19:36, Krzysztof 45 pisze:
    > tylko czasami dolewała.
    >
    > Było kiedyś w tv, a tu chyba nie.
    > http://www.youtube.com/watch?v=ATvNPrfpJZI&feature=p
    layer_embedded

    15 lat? To było z rok temu przynajmniej. Teraz już 16. Chyba że jej
    dolali jak odremontowali ;)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 17. Data: 2012-02-22 16:26:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 21 Feb 2012 20:52:10 +0100, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Tlumaczylem, ze zarznie silnik, ale dla niej to wymysly i fanaberie.

    A potem mamy ogłoszenie "stan idealny, użytkowany przez kobietę" ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2012-02-22 18:54:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/02/2012 08:03, Vlad The Ripper wrote:

    > A tak z ciekawości, zarżnęła ten silnik, czy nic się nie stało (jak
    > przypuszczam)?

    Pewnie przeżył 400tyś km zamiast 550tyś km i kupujący 10-letniego trupa
    będą potem płakać, że kiedyś to panie robili samochody, a teraz to
    jednorazówki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2012-02-22 21:17:07
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Pewnie przeżył 400tyś km zamiast 550tyś km i kupujący 10-letniego trupa
    > będą potem płakać, że kiedyś to panie robili samochody, a teraz to
    > jednorazówki.

    Testowałem jazdy bez wymiany oleju w reno ~55kkm (znane mi, bo kiedy
    był wcześniej wymieniany nie wiem) - nic się nie dzieje, potem nie
    ma bo auto sobie stoi spokojnie teraz prawie nieruszane - jeździ ok.

    W większy silnikach reno wymienia się chyba co 25kkm wg producenta.

    Brak oleju "był testowany" na 2 autach:

    -Vel Satis 3.5 - silnik się przegrzewał jak zabrakło

    -Lancia K 2.0 5cyl, strasznie głośno chodził, STRASZNIE (ustać obok
    się nie dało, w środku ciszej) - tu trzeba było mechanika
    rozebrać i wywalić opiłki, chodził ok do póki nie wybuchł (~30kkm później).

    Pozdrawiam.

  • 20. Data: 2012-02-22 21:27:34
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 22 Feb 2012 20:17:07 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@g...pl> wrote:

    >W większy silnikach reno wymienia się chyba co 25kkm wg producenta.

    Nawet co 40 tys. Ale... pod pewnymi warunkami.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280