  • Data: 2002-12-01 08:41:45
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: Marek Gutkowski <h...@b...spirs.jest.piekna.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <as7b74$28l$1@opat.biskupin.wroc.pl> Jacek Orłowski napisał(a):
    > Użytkownik "Marek Gutkowski":

    > To jest zapisane w Umowie - nie czytales ?
    Czytałem, ale to było dłuższy czas temu. Inna sprawa, że Umowa budzi we
    mnie odruch wymiotny - kolesie nie potrafią nawet przygotować porządnego
    HTMLa do druku.

    > U mnie np. w tej chwili DSL nie dziala 9'a dobe od zgloszenia.
    > Nie w tym rzecz jednak zeby mi przy nastepnej fv potracili 9/30
    > abonamentu - tylko w tym zeby to _dzialalo_ lub zeby ktos potrafil
    > okreslil _kiedy_ to naprawia !!
    To dzwoń! Ja zaczynam dzwonić koło trzeciej godziny i po pół dnia zna
    mnie cały helpdesk. Po jakimś czasie można się dostać do kogoś wyżej,
    opieprzyć, odczekać, opieprzyć, i zaczynają gadać z sensem. Przynajmniej
    można się dowiedzieć kiedy zacznie działać.

    --
    //Too drunk. Fix later.
    Hobbit <h...@b...spirs.jest.piekna.pl>