  • Data: 2002-12-01 11:03:41
    Temat: Re: "Ta neostrada to wielki niewypal"
    Od: "Stefan Z." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 1 Dec 2002 08:41:45 +0000 (UTC), Marek Gutkowski
    <h...@b...spirs.jest.piekna.pl> napisal(a):

    >To dzwoń! Ja zaczynam dzwonić koło trzeciej godziny i po pół dnia zna
    >mnie cały helpdesk. Po jakimś czasie można się dostać do kogoś wyżej,
    >opieprzyć, odczekać, opieprzyć, i zaczynają gadać z sensem. Przynajmniej
    >można się dowiedzieć kiedy zacznie działać.

    Racja. Sam od jakichś2 tygodni mam po prostu jedną wielką kiszkę -
    zwłaszcza z ładowaniem stron (ładują się koło minuty i to 1 na 3),
    czasami coś lepiej - ale to taka szarpanina. Po prostu nie da się
    surfować - jakość quasi-pół-modemowa. Kilkanaście telefonów na
    infolinię i zawsze ta sama standardowa odpowiedź - "u nas wszystko
    chodzi OK, nie ma żadnej awarii. Ponadto chcę Panu przympomnieć, że w
    umowie nie zawarto czegoś takiego jak gwarantowane pasmo". Za którymś
    razem pojechałem w końcu użyłem kilku metafor tudzież górnolotnych
    apostrof. Przełączono mnie do już konkretnego technika, który w prosto
    powiedział, że "cały dsl jest teraz do d..., że załują w ogóle, że tak
    się pospieszyli, niezgranie sprzętu i firmware - wymiana wszystkich
    urządzeń". I przynajmniej wiem, że do końca roku będzie tak jak jest.

    Stefcio Z.