  • 31. Data: 2014-01-24 15:03:18
    Temat: Re: TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-01-24 15:00, Stokrotka pisze:

    > Nie rozumiem co znaczy "nie ryje bani".

    i w tym jest właśnie problem

  • 32. Data: 2014-01-25 21:46:25
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2014-01-24 12:56, Ronald Kuczek pisze:

    > A niech sobie zakodują sygnał i sprzedają dekodery chętnym do oglądania.
    > 10,20 czy 100 na miesiąc - wszystko mi jedno, nie jestem zainteresowany.

    Ale masz płacić i koniec. Przecież oni misję realizują....ROTFL

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 33. Data: 2014-01-25 21:49:19
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    > Ja proponuję takie podejście. Niech TP emituje reklamy w oddzielnym kanale.
    > Kto będzie chciał, to se włączy :)

    Polacy przeszliby do historii jako Ci, którzy stworzyli kanał, który nie
    miał ani jednego widza;) To jest tak głupi kraj, że oni to kiedyś zrobią;)

  • 34. Data: 2014-01-26 08:58:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 21:49:19 +0100, TOMASZEK napisał(a):

    > Polacy przeszliby do historii jako Ci, którzy stworzyli kanał, który nie
    > miał ani jednego widza;) To jest tak głupi kraj, że oni to kiedyś zrobią;)

    No nie gadaj. Jest np. kanał Mango gdzie są na okrągło reklamy i jakoś
    egzystuje, czyli ma oglądalność. Jeśli jeszcze do tego reklamy przestaną
    bić pianę i przejdą na spokojny, rzeczowy i informacyjny styl, to sam
    włączę raz na tydzień czy raz na miesiąc żeby zobaczyć co nowego się
    sprzedaje.
    --
    Jacek

  • 35. Data: 2014-01-26 10:03:12
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 25.01.2014 21:46, TOMASZEK wrote:

    > Ale masz płacić i koniec. Przecież oni misję realizują....ROTFL

    I placi sie za potencjalna mozliwosc ogladania misji

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 36. Data: 2014-01-26 18:30:12
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >.... wszystko mi jedno, nie jestem zainteresowany.

    Do wojska też nie idziesz, a na wojsko płacisz.
    I posłem nie każdy będzie, a na posła płacii......
    itd..

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

  • 37. Data: 2014-01-28 14:46:22
    Od: <m...@g...com>

    Oglądam sobie reklamę a tu jeb serial.

  • 38. Data: 2014-01-28 15:12:00
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 28.01.2014 14:46, m...@g...com wrote:
    > Oglądam sobie reklamę a tu jeb serial.

    Zrob sobie herbatke, zakurat znow wejda reklamy ;D

  • 39. Data: 2014-02-12 14:09:42
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" napisał:

    > "Wprowadzenie opłaty audiowizualnej w wysokości 10 zł i wyłączenie
    > reklam oznacza ograniczenie Telewizji Polskiej o dwie trzecie - uważa
    > prezes TVP Juliusz Braun. Według niego telewizja publiczna bez reklam
    > się nie utrzyma."

    W Polsce jest ok 10 mln gospodarstw domowych x 10 zł to daje 100 mln zł
    miesięcznie. Za takie pieniądze można utrzmać dziesięć telewizji. Pod
    pewnymi warunkami. Nie będzie kilkunastu prezesów z zastępcami i milionowymi
    pensjami, za jednym repotrerem nie będzie ciągnął kilkuosobowy dworski
    orszak, że nie będzie się co 3 miesiące zmieniać wystroju studia o
    rozmiarach boiska piłkarskiego, że nie bdzie sie płacić wrednym
    manipulatorom w rodzju Lisa, czy Kraśki 100 tys zł mies. Itd, itp. Po co
    kilkanaście programów? Nie wystarczą dwa naziemne i jeden SAT dla zagranicy?

    Pzdr

  • 40. Data: 2014-02-12 22:30:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 12.02.2014 14:09, Kamil pisze:

> [...]
    > kilkanaście programów? Nie wystarczą dwa naziemne i jeden SAT dla zagranicy?

    Kaczyński zrobi z nimi porządek