  • 11. Data: 2014-01-23 23:46:50
    Temat: Re: TVP nie utrzyma się z opłaty audiowizualnej bez reklam
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 23:35, Nemo wrote:
    > Użytkownik "Angus" <a...@w...pl> napisał

    > O, Stokrotka pisze z sensem!

    i tyko jeden ort w tuzinie wyrazow

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 12. Data: 2014-01-23 23:49:34
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 23:19, Tomek Kańka wrote:
    > czy TV jest głupia, bo tego oczekują
    > widzowie, czy odwrotnie:)

    ale to jest ulad zamkniety :D

    > Zrób to co ja. Wyłącz telewizor:)

    Ciezko bedzie. Mam podpiety komputer i DVD :D

  • 13. Data: 2014-01-24 00:37:55
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-23 20:55, Stokrotka pisze:
    > Nie powinno być abonamentu,
    > reklamy powinny być dla rozrywki , a nie w celu utszymania TVP.
    > TVP powinna być utszymywana z podatku, jako dobro narodowe.
    > W jakiejś ustawie powinno być zapisane, że taki a taki procent podatku
    > ma iść na TVP, i koniec.
    > Kilka godzin rocznie zyska każdy płacący abonament (nie będzie o tym
    > myślał, wypełniał, stał w kolejce).

    Naprawdę potrzebujesz leczenia i to na oddziale zamkniętym. "Reklamy dla
    rozrywki". Trzeba być albo skończonym debilem, osobą niedorozwinięta
    umysłowo albo tobą, żeby w ogóle wpaść na taka koncepcję

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2014-01-24 01:31:32
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 24.01.2014 00:39, Sonn wrote:

    > Chcesz ja przelecieć że tak sie podlizujesz, czy tylko jaja sobie robisz?

    Jaja sobie podlizuje hehehehehehe :D

  • 15. Data: 2014-01-24 07:46:27
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-01-23 23:08, hikikomorisan donosi, że:

    > W chwili obecnej ja np. nie chce reklam i nie bardzo sie gdzie mam
    > przelaczyc.

    W takiej sytuacji najlepiej zaopatrzyć się w Tv/Tuner z PVR/Timeshift.
    Przykładowo audycja zaczyna się o 22.00 i trwa do 23.00, w niej są dwa
    bloki reklamowe po około 6 minut. Audycja zaprogramowana się nagrywa, a
    Ty zaczynasz oglądać około 22.15 i przeskakujesz reklamy. Robię tak od
    kilku lat.

  • 16. Data: 2014-01-24 08:05:25
    Od: "Nemo" <C...@N...us>

    Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał

    > Chcesz ja przelecieć że tak sie podlizujesz, czy tylko jaja sobie
    > robisz?

    W jej bełkocie znalazłem jedno zdanie z którym się zgadzam. Trochę tę
    myśl rozwinąłem i uzasadniłem, do czego ty nie raczyłes się odnieść.
    Swoją drogą ciekawe masz kojarzenie. Jak ktoś przyznaje ci rację to
    panicznie ściskasz pośladki?

  • 17. Data: 2014-01-24 09:44:14
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > "Wprowadzenie opłaty audiowizualnej w wysokości 10 zł i wyłączenie reklam
    > oznacza ograniczenie Telewizji Polskiej o dwie trzecie - uważa prezes TVP
    > Juliusz Braun. Według niego telewizja publiczna bez reklam się nie
    > utrzyma."

    Jeśli tak to po cholerę ma być ta opłata audiowizualna? Albo opłata
    audiowizualna albo reklamy. Obie opcje na raz nie są do przyjęcia. Złodzieje
    z TVP chcą jeszcze więcej kasy. Powinno się sprywatyzować TVP i zlikwidować
    opłaty za media. Stacje prywatne jakoś nie mają problemów z utrzymaniem a
    mają lepszy program od tego zasranego TVP.

  • 18. Data: 2014-01-24 10:02:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Jan 2014 09:44:14 +0100, rageofhonor napisał(a):

> [...]
    > opłaty za media. Stacje prywatne jakoś nie mają problemów z utrzymaniem a
    > mają lepszy program od tego zasranego TVP.

    Ja proponuję takie podejście. Niech TP emituje reklamy w oddzielnym kanale.
    Kto będzie chciał, to se włączy :)
    --
    Jacek

  • 19. Data: 2014-01-24 10:03:31
    Od: Sonn <l...@g...pl>

    W dniu 2014-01-24 09:44, rageofhonor pisze:

> [...]
    > i zlikwidować opłaty za media. Stacje prywatne jakoś nie mają problemów
    > z utrzymaniem a mają lepszy program od tego zasranego TVP.

    Ale tu chodzi przecież o wydojenie narodu za pomocą para-podatku przez
    złodziejskie państwo. O nic więcej

    --
    Sonn

  • 20. Data: 2014-01-24 10:07:00
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]
    > i zlikwidować opłaty za media. Stacje prywatne jakoś nie mają problemów
    > z utrzymaniem a mają lepszy program od tego zasranego TVP.

    ja nie liczyłbym na to. jak wejdzie ww opłata to reklam i tak będzie
    tyle samo. To tylko Polska.
    Stacje prywatne sobie radzą bo potrafią zarządzać finansami, bo
    inaczej by zbankrutowali.
    tvp dostaje za nic naszą kasę i jak ją przetraci to i tak nic sobie
    z tego nie robi bo wie, że i tak dostanie następną dotację.
    ja też jestem za prywatyzacją, ale nie ma szans, szpitali też nie
    pozwolili sprywatyzować.
    mnie martwi ta opłata, sprzedałem telewizor i nie mam zamiaru płacić
    na to gówno.