  • 21. Data: 2011-01-06 12:40:04
    Temat: Re: TVN i pasy góra dół
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.01.2011 13:28, Norbert pisze:
    > W dniu dzisiejszym mam tak:
    > Dekoder sat: pasy są na LG na Samsungu nie ma
    > Analog : pasy są na LG na Samsungu nie ma
    > DVB-T samsung pasow brak, na lg nie sprawdze teraz bo psisko w nocy
    > zjadło kabel antenowy.

    możesz zrobić fotki?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 22. Data: 2011-01-06 13:04:20
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > możesz zrobić fotki?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9c6472608ac3657
    .html
    fotka z sygnalem tvn z analogu

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d51976eed77fdadc
    .html
    fotka tvn z tunera satelitarnego

  • 23. Data: 2011-01-06 13:50:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f9c6472608ac3657
> [...]

    W obu przypadkach to jest raczej 4:3, bo proporcje popieprzone.
    Choć w drugim przypadku pewności nie ma, bo nic na tym zdjęciu nie widać.

    Sfoć TEN SAM program na obu tv.

  • 24. Data: 2011-01-06 14:22:13
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Cavallino napisał(a):

> [...]
    >

    > W obu przypadkach to jest raczej 4:3, bo proporcje popieprzone.
    > Choć w drugim przypadku pewności nie ma, bo nic na tym zdjęciu nie widać.

    Jest wyraznie ustawione 16:9 i w dekoderze i na tv.
    Jak wyglada 4:3 to wiem bo zmienialem ustawienia.
    To co na fotkach to 16:9.
    Dziwne jest to ze jak lecą niektore reklamy to jest obraz na calym ekranie.
    Ale juz filmy czy programy maja pasy.

  • 25. Data: 2011-01-06 14:28:39
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    pisałeś że masz możliwość oglądania DVB-T ,przy tym sygnale kombinuj
    ustawienia a analog i sat (badziew) zostaw w spokoju

    Arek.

  • 26. Data: 2011-01-06 14:36:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości news:

    > Jest wyraznie ustawione 16:9 i w dekoderze i na tv.

    Nie jest.
    Jest włączone rozciąganie.

    > Jak wyglada 4:3 to wiem bo zmienialem ustawienia.
    > To co na fotkach to 16:9.

    Nie.
    To co na fotkach, to jest 4:3 rozciągnięte na całą szerokość ekranu.

  • 27. Data: 2011-01-06 14:51:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.01.2011 15:22, Norbert pisze:

> [...]
    > To co na fotkach to 16:9.
    > Dziwne jest to ze jak lecą niektore reklamy to jest obraz na calym ekranie.

    u mnie na zwykłym dekoderze jest tak samo:

    tvp1
    http://net-sat.pl/upload/tv1.png
    tvn
    http://net-sat.pl/upload/tv2.png
    tvn warszawa
    http://net-sat.pl/upload/tv3.png

    odbierane na kompie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 28. Data: 2011-01-06 15:19:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.01.2011 15:51, pawell32 pisze:
    > u mnie na zwykłym dekoderze jest tak samo:

> [...]

    to było na ferdku fx, a to na opticum`ie:
    http://net-sat.pl/upload/tv4.png

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 29. Data: 2011-01-06 18:19:30
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-06 00:10, f pisze:

    > Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zmień telewizor i dekoder
    >
    > TVN jest specyficzny. Nadaje w róznorakich formatach.

    To fakt ale powiem tak, jeszcze w życiu nie widziałem pionowych pasów,
    za wyjatkiem sytuacji gdy ktoś tak sobie ustawi (bo chce ogladac 4:3 na
    ekranie 16:9) ale jest to kwestia ustawienia

    > Po skalowaniu przez telewizor można uzyskać różne efekty, co się komu
    > podoba, a nie to, co ta stacja nadaje.

    LOL

  • 30. Data: 2011-01-06 18:20:32
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-05 23:11, f pisze:

    > Jak nie masz pionowych pasów (po bokach) dla zwykłego TVN, TVP to jestem
    > zaskoczony.

    Jak w tym dowcipie co to jedzie facet pod prąd autostradą ... myśli
    wszyscy zwariowali a to ...