  • 31. Data: 2011-01-07 09:23:43
    Temat: Re: TVN i pasy góra dół
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2011-01-06 00:20, Norbert pisze:
    > Na TVN mam pasy gorne i dolny niezaleznie czy odbieram z tunera TNK czy
    > z siatki.

    TVN z DVB-T jest nadawany zupełnie inaczej (niż z satki czy analogu) i
    tam praktycznie czarne pasy na górze i dole nie występują.
    Nawet Fakty są nadawane w 16:9 (a z satelity 4:3).

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 32. Data: 2011-01-08 13:54:36
    Temat: Odp: TVN i pasy góra dół
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To fakt ale powiem tak, jeszcze w życiu nie widziałem pionowych pasów, za
    > wyjatkiem sytuacji gdy ktoś tak sobie ustawi (bo chce ogladac 4:3 na
    > ekranie 16:9) ale jest to kwestia ustawienia

    Omawiamy taki przypadek
    TV HD 16:9
    TVN nadaje 4:3
    Co ma być na ekranie ? Gdzie pasy ?
    Jak nadają film, a skalowanie jest na szerokość, będa pasy poziome
    Jak nie ma skalowania, będą pasy pionowe i często poziome (czasami wystapi
    dopasowanie wysokości)
    Jak jest skalowanie, róznorakie opcje moga być. Jak ktoś lubi wypełniony
    ekran i skancerowane pyski, jego wybór.