  • 11. Data: 2011-01-05 23:10:27
    Temat: Odp: TVN i pasy góra dół
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ig2rbg$fen$1@inews.gazeta.pl...
    > zmień lekarza

    zmień telewizor i dekoder

    TVN jest specyficzny. Nadaje w róznorakich formatach.
    Bez skalowania obraz zajmuje mniejszy lub wiekszy fragment telewizora HD z
    czarnymi pasami różnej wielkości.
    Po skalowaniu przez telewizor można uzyskać różne efekty, co się komu
    podoba, a nie to, co ta stacja nadaje.

  • 12. Data: 2011-01-05 23:20:57
    Temat: Re: TVN i pasy góra dół
    Od: Norbert <n...@M...com>

    f napisał(a):

    > Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości
    >
    > Poobserwuj dłuszy czas TVN. Zwróc uwagę na treść (reklamy, filmy,
    > studyjne wiadomosci)
    > Jak nie masz pionowych pasów (po bokach) dla zwykłego TVN, TVP to jestem
    > zaskoczony.
    > U mnie (nie mam TNK) górny i dolny pojawia się i znika, zaleznie od
    > programu

    Na TVN mam pasy gorne i dolny niezaleznie czy odbieram z tunera TNK czy
    z siatki.
    Bocznych nie mialem nigdy.

  • 13. Data: 2011-01-05 23:21:55
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Wmak napisał(a):

    > Identyczny ale czy identycznie ustawiony?
    > W ustawieniach dekodera jest wybór formatu telewizora.

    IDENTYCZNIE ustawione dekodery.
    TV ustawione na 16:9
    Objaw niezaleznie czy ogladam TVN z satelity, siatki czy dvb-t

  • 14. Data: 2011-01-05 23:44:52
    Od: "f" <f...@c...gh>

    > IDENTYCZNIE ustawione dekodery.
    > TV ustawione na 16:9
    > Objaw niezaleznie czy ogladam TVN z satelity, siatki czy dvb-t

    czyli jeden z tych telewizorów ma włączone skalowanie inne niż drugi

  • 15. Data: 2011-01-06 09:09:00
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Objaw niezaleznie czy ogladam TVN z satelity, siatki czy dvb-t

    no i tu coś ściemniasz kolego
    sygnał TVN z DVB-T jest nadawany tak jak TVN HD czyli 16:9 pasy mogą
    pojawiać się w reklamach i materiale dość starej daty,TVN SD nadawany z sat
    czy analogu to dziadostwo do kwadratu

    Arek.

  • 16. Data: 2011-01-06 09:13:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek." <a...@a...2a.pl> napisał w wiadomości

    > no i tu coś ściemniasz kolego
    > sygnał TVN z DVB-T jest nadawany tak jak TVN HD czyli 16:9 pasy mogą
    > pojawiać się w reklamach i materiale dość starej daty,TVN SD nadawany z
    > sat czy analogu to dziadostwo do kwadratu

    Pewnie chodzi mu o naziemny analog.
    Tam jest z pasami.

  • 17. Data: 2011-01-06 12:01:06
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Arek. napisał(a):

> [...]
    > sygnał TVN z DVB-T jest nadawany tak jak TVN HD czyli 16:9 pasy mogą
    > pojawiać się w reklamach i materiale dość starej daty,TVN SD nadawany z sat

    Pisze jak mam. Co tu sciemniac? i poco?

  • 18. Data: 2011-01-06 12:04:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.01.2011 13:01, Norbert pisze:

    > Pisze jak mam. Co tu sciemniac? i poco?

    bo na dvb-t tvn idzie w 16:9 i nie pasów nie będzie.
    stąd opinia, że nie odbierasz dvb-t.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 19. Data: 2011-01-06 12:07:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Pisze jak mam. Co tu sciemniac? i poco?

    bo na dvb-t tvn idzie w 16:9 i pasów nie będzie.

  • 20. Data: 2011-01-06 12:28:18
    Od: Norbert <n...@M...com>

    pawell32 napisał(a):

    > bo na dvb-t tvn idzie w 16:9 i pasów nie będzie.
    > stąd opinia, że nie odbierasz dvb-t.

    Zapewniam, że mam sygnał z dekodera sat, analog z siatki oraz DVB-T.
    W dniu dzisiejszym mam tak:
    Dekoder sat: pasy są na LG na Samsungu nie ma
    Analog : pasy są na LG na Samsungu nie ma
    DVB-T samsung pasow brak, na lg nie sprawdze teraz bo psisko w nocy
    zjadło kabel antenowy.