  • 1. Data: 2011-01-03 09:16:03
    Temat: Do Marka Dyjora - DVBViewer
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Dobrze zrozumiałem Twój problem z DVBViewer (na forum DVBViewer), że nie
    nagrywa Ci się nic w tle?
    Korzystasz z modułu CI, czy wtyczki?
    Bo pachnie problemem z wielostrumieniowością uprawnień.

  • 2. Data: 2011-01-04 15:41:47
    Temat: Re: Do Marka Dyjora - DVBViewer
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Dobrze zrozumiałem Twój problem z DVBViewer (na forum DVBViewer), że
    > nie nagrywa Ci się nic w tle?
    > Korzystasz z modułu CI, czy wtyczki?
    > Bo pachnie problemem z wielostrumieniowością uprawnień.

    niestety chyba masz rację. coś dziwnego coś sie porobiło od jakiegoś czasu,
    bo przedtem wszystko chodziło OK

    używam wtyczki acamd.

  • 3. Data: 2011-01-04 15:47:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > niestety chyba masz rację. coś dziwnego coś sie porobiło od jakiegoś
    > czasu, bo przedtem wszystko chodziło OK
    >
    > używam wtyczki acamd.

    Żeby nagrywać w tle drugi program musisz mieć serwer kart i to on musi
    czytać kartę.
    Np. newcamd.
    A w DVBViewer dodatkowe foldery Plugins1, Plugins2 itd z dodatkowymi
    instancjami acamd.
    Masz tak zrobione?

    No to sprawdź zawartość tych folderów, gdziesz musisz mieć złe ustawienia.
    Ja mam wyłączone sprawdzanie acamd_pmt file, więc ew. zmiany wprowadzane
    przez operatora mnie nie bolą, ale jak Ty masz inaczej, to tu może tkwić
    przyczyna.

  • 4. Data: 2011-01-04 15:52:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > ustawienia. Ja mam wyłączone sprawdzanie acamd_pmt file, więc ew.
    > zmiany wprowadzane przez operatora mnie nie bolą, ale jak Ty masz

    co zabawne dam sie posiekać że to sie porobiło od jakiś 2-3 tygodni.

    z drugiej strony acamd ma przecież zakładkę pracy wielostrumieniowej.

    ale dzieki za info podziałam.
    to acamd_pmt file to co robi?

  • 5. Data: 2011-01-04 16:00:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > co zabawne dam sie posiekać że to sie porobiło od jakiś 2-3 tygodni.

    Bardzo możliwe, wtedy Cyfra grzebała w uprawnieniach.

    > z drugiej strony acamd ma przecież zakładkę pracy wielostrumieniowej.

    Gdzie?
    Bo wszyscy każą stawiać serwer kart, gdyby to nie było konieczne, to nikt by
    nie sprostował?

    > ale dzieki za info podziałam.
    > to acamd_pmt file to co robi?

    Acamd_pmt zawiera informację o tym jakim systemem jest kodowany dany kanał.
    Czyli jak miałeś tylko Seca, a teraz jest kodowany w innym (Nagra), to Acamd
    jest w lesie i nic nie zrobi.
    Jak wyłączysz sprawdzanie tego pliku, to oleje ustawienia w nim zapisane, a
    jak włączysz CAT scan i PMT scan, to sobie sam znajdzie potrzebne
    informacje.

  • 6. Data: 2011-01-06 11:52:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > czytać kartę.
    > Np. newcamd.
    > A w DVBViewer dodatkowe foldery Plugins1, Plugins2 itd z dodatkowymi

    dvbviewr nie uruchamia wtyczek z podkatalogów plugins1...

  • 7. Data: 2011-01-06 12:13:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > dvbviewr nie uruchamia wtyczek z podkatalogów plugins1...

    To mają być pokdkatalogi katalogu Plugins.
    Wrzuć je wszystkie do niego.

  • 8. Data: 2011-01-06 13:10:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

    > To mają być pokdkatalogi katalogu Plugins.
    > Wrzuć je wszystkie do niego.

    nie czyta z takich podkatalogów :) wersja 4.5

  • 9. Data: 2011-01-06 13:55:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie czyta z takich podkatalogów :) wersja 4.5

    Nie ma bata, musi czytać, mam tą samą wersję i nie raz widzę ze 4 Monitory
    Acamd na ekranie.
    Może nie w tym miejscu je zakładasz?
    Na pewno w miejscu instalacji DVBViewera, a nie jego danych (CMUV) ?

    U mnie to jest:
    \program files\dvbviewer\plugins
    \program files\dvbviewer\plugins\plugins1
    \program files\dvbviewer\plugins\plugins2 itd

    Oczywiście z podfolderów czyta w momencie kiedy potrzebuje, najłatwiej to
    zaobserwować włączając PIP.
    Gdy nie przeczyta wtyczki z Plugins1, a w PIP będzie coś kodowanego, wtedy
    PIP zatrzyma się po zmianie kanału w głównym oknie.

  • 10. Data: 2011-01-06 20:00:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > Gdy nie przeczyta wtyczki z Plugins1, a w PIP będzie coś kodowanego,
    > wtedy PIP zatrzyma się po zmianie kanału w głównym oknie.

    czekaj czekaj...

    czyli jedna instancja acadm w katalogu plugins a nastepne w podkatalogach?

    musze to przetestować jeszcze raz.